Δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού συμπληρωματικής εξ αποστάσεως Εκπαίδευσης για έγκλειστους ενήλικες


Εξώφυλλο πρακτικών συνεδρίου
Δημοσιευμένα: Μαρ 19, 2024
Βασιλική Κουτζεκλίδου
Αντώνης Λιοναράκης
Περίληψη

Το αναδυόμενο περιβάλλον της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στο σχολείο της φυλακής επιφυλάσσει νέους ρόλους για τους εκπαιδευτικούς, τους εκπαιδευόμενους τυπικής και μη τυπικής ανάπτυξης και το εκπαιδευτικό υλικό. Αυτή η μελέτη προσπάθησε να διερευνήσει τον τρόπο που οι εκπαιδευτικοί εφάρμοσαν την ηλεκτρονική ένταξη, ώστε να επιτραπούν διαδικτυακές στρατηγικές διδασκαλίας / μάθησης χωρίς αποκλεισμούς , δίνοντας έμφαση στην αλληλεπίδραση μαθητών  ψηφιακών εργαλείων, αλλά και εκπαιδευτικών. Αναδείχθηκαν  ανάγκες που  βοήθησαν  να φανεί ξεκάθαρα η απαραίτητη δια ζώσης διδασκαλία αλλά και η ύπαρξη της συμπληρωματικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, ώστε να αποτραπεί το ψηφιακό χάσμα από την αύξηση των δυσκολιών των μαθητών με ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες, σε σχέση  με τις δυνατότητες λειτουργίας της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης  στα σχολεία φυλακών. Η διερεύνηση των εκπαιδευτικών αναγκών  των έγκλειστων ενηλίκων από τη δική τους οπτική, ορίστηκε ως βάση  δημιουργίας ενός κατάλληλου και αποτελεσματικού εκπαιδευτικού υλικού.. Η καινοτομία του υλικού έγκειται στο ότι παρουσιάζει την πληροφορία με τρόπο ενεργούς εμπλοκής των μαθητευόμενων στη μαθησιακή διεργασία. Στον σχεδιασμό του πολυμορφικού εκπαιδευτικού υλικού αξιοποιήθηκαν ο σκοπός και τα προσδοκώμενα αποτελέσματα, ώστε ο εκπαιδευόμενος να αξιολογεί μόνος την πρόοδό του. Επιδίωξή μας υπήρξε οι μαθητές να καταφέρουν να βελτιώσουν τις γνώσεις τους σε όλο το εύρος των διδακτικών περιεχομένων αναπτύσσοντας δεξιότητες.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Άρθρα