Διδάσκοντας μια ενότητα της βιολογίας γυμνασίου που αφορά στη διατροφή αξιοποιώντας ψηφιακά περιβάλλοντα


Εξώφυλλο πρακτικών συνεδρίου
Δημοσιευμένα: Μαρ 19, 2024
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΛΑΖΑΡΟΥ
Περίληψη

Η υγειονομική κρίση του Covid-19 έδωσε την ευκαιρία για την ενσωμάτωση νέων ψηφιακών εργαλείων και στις τρεις βαθμίδες εκπαίδευσης. Παράλληλα ενισχύθηκαν και οι επιμορφώσεις των εκπαιδευτικών στα εργαλεία αυτά, με σκοπό να ενσωματωθούν ομαλά και να καταφέρουν να επιτύχουν τους παιδαγωγικούς στόχους κάθε γνωστικού αντικειμένου. Στα πλαίσια της Tαχύρυθμης Eπιμόρφωσης εκπαιδευτικών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση που διοργάνωσε το Υπουργείο Παιδείας σε συνεργασία με πολλά πανεπιστημιακά ιδρύματα της χώρας μας, δημιουργήθηκε ένα εκπαιδευτικό σενάριο που αφορά στο μάθημα της βιολογίας του γυμνασίου. Το συγκεκριμένο σενάριο εφαρμόστηκε στην πράξη κατά το διδακτικό έτος 2021-2022, σε συνθήκες δια ζώσης πλέον διδασκαλίας, αντλήθηκαν πληροφορίες από την εφαρμογή του και προσαρμόστηκε στην τελική του μορφή, με την οποία παρουσιάζεται στην παρούσα εργασία. Περιγράφει μία διδακτική πρόταση διάρκειας 2 ωρών, που σκοπό έχει να καλύψει τη θεματική ενότητα ΄Η πρόσληψη ουσιών και η πέψη στον άνθρωπο – θρεπτικές ουσίες τροφών’, του σχολικού εγχειριδίου που αφορά στο μάθημα της Βιολογίας Α γυμνασίου. Για την εφαρμογή της αξιοποιήθηκαν οι δυνατότητες που παρέχουν οι πλατφόρμες Webex και e-class, καθώς και αρκετές ιστοσελίδες προσομοιώσεων.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Άρθρα