Τόμ. 12 Αρ. 6 (2023): ICODL2023
Άρθρα
Decentralisation and Generative Artificial Intelligence in Higher Education
Alexander Mikroyannidis, Stefanos Armakolas
Employing a Process Mining Approach to Recommend Personalized Adaptive Learning Paths in Blended-Learning Environments
Noura Joudieh, Nikleia Eteokleous, Ronan Champagnat, Mourad Rabah, Samuel Nowakowski
Θετικές επιπτώσεις της πρόσφατης πανδημίας COVID-19 στην εκπαίδευση: η χρήση των εφαρμογών Web 2.0
Γεώργιος Πανέτας, Ανθή Β. Καρατράντου, Χρήστος Παναγιωτακόπουλος
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εξάρτηση. Η επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην κοινωνική ζωή των νέων μετεφηβικής ηλικίας
Γεωργία Παπανίκου, Στέφανος Αρμακόλας, Χρήστος Παναγιωτακόπουλος, Ιωάννης Δρίτσας
Συμπληρωματική εξ αποστάσεως διδασκαλία των Ελληνικών παραδοσιακών χορών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με τη χρήση ΤΠΕ
Μαρία Αυγερινού, Ευτυχία Καψάλη, Παναγιώτης Αντωνίου
Αξιοποίηση της τεχνολογίας απομακρυσμένης πρόσβασης για την υποστήριξη εργαστηριακών μαθημάτων στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΑΓΕΤΟΣ , ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΟΤΣΙΦΑΚΟΣ
H Ψηφιακή Ικανότητα των Εκπαιδευτικών στις Τ.Π.Ε κατά τη διάρκεια της Πανδημίας Covid-19 και ο Ρόλος των Επιμορφώσεων
Ευάγγελος Συρόπουλος, Ιωάννης Λεύκος
Η εξ αποστάσεως Εκπαίδευση Ενηλίκων ως ευκαιρία μάθησης για ευάλωτη κοινωνική ομάδα κακοποιημένων γυναικών (Μεθοδολογία Εκπαίδευσης Ενηλίκων)
Μεθοδολογία Εκπαίδευσης Ενηλίων
ΟΛΓΑ ΠΛΑΓΙΣΟΥ, Αναστασία Τσιρίδη, Γεράσιμος Μελισσαράτος, Ιωάννα Α. Ραμουτσάκη