Αξιοποίηση της τεχνολογίας απομακρυσμένης πρόσβασης για την υποστήριξη εργαστηριακών μαθημάτων στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Περίληψη
Η εμφάνιση της πανδημίας COVID-19 και η εμπειρία της απομακρυσμένης διαδικτυακής διδασκαλίας ώθησαν τη διάδοση των διαδικτυακών τεχνολογιών και την υιοθέτηση στρατηγικών ηλεκτρονικής μάθησης στο εκπαιδευτικό πεδίο, τόσο στα σχολεία όσο και στα πανεπιστήμια. Η ερευνητική αυτή μελέτη διερευνά την εφαρμογή λογισμικών που χρησιμοποιούν την τεχνολογία απομακρυσμένης πρόσβασης και παρέχονται ελεύθερα με την μορφή ανοικτών ψηφιακών εκπαιδευτικών πόρων. Σκοπός την διερεύνησης είναι η διαχείριση εργαστηριακών μαθημάτων από απόσταση. Ο κύριος στόχος της είναι να εξετάσει ποια είναι αυτά τα λογισμικά που μπορούν να αξιοποιηθούν για την αποτελεσματική εκπαίδευση μαθημάτων πληροφορικής, με στόχο την άμεση και σε πραγματικό χρόνο από απόσταση υποστήριξη των μαθητών από τον εκπαιδευτή. Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτή η μελέτη πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας, στο πλαίσιο της διδασκαλίας μαθημάτων προγραμματισμού και δικτύων υπολογιστών, σε δημόσια εκπαιδευτικά ιδρύματα τα οποία παρέχουν επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Άρθρα
Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή 4.0.
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στα πρακτικά του συνεδρίου για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους. Άρθρα που δημοσιεύονται στα πρακτικά διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).