Εξ αποστάσεως εκπαίδευση και ευάλωτες κοινωνικές ομάδες: ανισότητες και προκλήσεις την περίοδο του COVID-19
Περίληψη
Η χρήση των νέων τεχνολογιών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση (εξΑΕ) εξυπηρετεί την όσο δυνατόν καλύτερη επικοινωνία των διδασκόμενων με τους διδάσκοντες και δίνει τη δυνατότητα της κοινωνικής αλληλεπίδρασης μεταξύ τους. Η έλευση του COVID-19 επηρέασε τον τρόπο λειτουργίας εν γένει της εκπαίδευσης και πρόβαλε στην επιστημονική και διδακτική κοινότητα την σπουδαιότητα της εξΑΕ. Ένα εύλογο ερώτημα είναι αν η νέα καθημερινότητα, όπως αυτή διαμορφώθηκε, και η νέα ροπή της εξΑΕ ευνόησε όλες τις κοινωνικές ομάδες ή αν απέκλεισε ορισμένες από αυτές. Στην συγκεκριμένη εργασία γίνεται αναφορά στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, στις οδηγίες της UNESCO, τα εκπαιδευτικά προγράμματα του Ανοικτού Πανεπιστημίου “The Open University” (OU) και του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου, ενώ τέλος παρατίθενται οι ανισότητες και οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ευάλωτες κοινωνικές ομάδες λόγω του COVID-19.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Άρθρα
Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή 4.0.
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στα πρακτικά του συνεδρίου για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους. Άρθρα που δημοσιεύονται στα πρακτικά διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).