Διερεύνηση επιμορφωτικών αναγκών εκπαιδευτικών Α΄ βαθμιας εκπαίδευσης κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19: Απόψεις και πρακτικές εκπαιδευτικών σχετικά με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση και τον τρόπο αξιοποίηση διαφόρων μέσων με στόχο την προσωπική τους
Περίληψη
Τα τελευταία χρόνια, ο πλανήτης ζούσε υπό το καθεστώς της πανδημίας COVID-19 και τις επιπτώσεις που επέφερε σε πολλούς τομείς της ζωής του ανθρώπου. Η παρούσα εργασία διερευνάει τις απόψεις και πρακτικές των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με ζητήματα που αφορούν στη Δια Βίου Εκπαίδευση και Επιμόρφωση μέσα από εξ αποστάσεως προγράμματα. Συγκεκριμένα, η εργασία έχει στόχο να εντοπίσει τους παράγοντες εκείνους που συμβάλλουν ή μη, για τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εξ αποστάσεως επιμορφωτικά προγράμματα, καθώς και τα οφέλη που προκύπτουν από τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών στην προσωπική και επαγγελματική τους ανάπτυξη και εξέλιξη. Xρησιμοποιείται ένα ερωτηματολόγιο κλειστού τύπου ερωτήσεων, όπου τα αποτελέσματα δείχνουν ότι οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης θεωρούν ότι η εξ αποστάσεως εκπαίδευση και επιμόρφωση συμβάλλει σημαντικά στη δική τους επαγγελματική και προσωπική ανάπτυξη, πιστεύουν ότι διάφορα εξ αποστάσεως επιμορφωτικά προγράμματα τους βοηθούν να προσαρμοστούν στις νέες συνθήκες και προκλήσεις και τέλος, οι παράγοντες για τη συμμετοχή τους ή μη σε αυτά δε διαφέρουν με αποτελέσματα προηγούμενων ερευνών.
Στο τέλος της εργασίας, γίνονται παρατηρήσεις - προτάσεις, για να διορθωθούν σημεία, που θα μπορέσουν να δώσουν αποτελέσματα σε μεγαλύτερο εκπαιδευτικό πληθυσμό, παίρνοντας υπόψη και τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, καθώς και μία μεγαλύτερη μελέτη-σύγκριση μεταξύ Δημόσιου και Ιδιωτικού Σχολείου.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Άρθρα
Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή 4.0.
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στα πρακτικά του συνεδρίου για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους. Άρθρα που δημοσιεύονται στα πρακτικά διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).