Συμπληρωματική εξ αποστάσεως διδασκαλία των Ελληνικών παραδοσιακών χορών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με τη χρήση ΤΠΕ
Περίληψη
Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να εξετάσει την επίδραση στις κινητικές και γνωστικές δεξιότητες για τους Ελληνικούς Παραδοσιακούς Χορούς (Συρτό – Καλαματιανό και γρήγορο χασάπικο) μέσα από την εφαρμογή συμπληρωματικής εξ αποστάσεως διδασκαλίας, στο πλαίσιο του Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών (ΑΠΣ) της Φυσικής Αγωγής, σε μαθητές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, συγκριτικά με τη δια ζώσης διδασκαλία. Παράλληλα εξετάσθηκε ο βαθμός ικανοποίησης των μαθητών στην κάθε εκπαιδευτική διαδικασία. Ακολουθήθηκε η μεθοδολογία της έρευνας δράσης. Στην έρευνα συμμετείχαν 33 μαθήτριες/τές της Α΄ τάξης Γυμνασίου. Οι συμμετέχοντες χωρίστηκαν με τυχαίο τρόπο σε τρεις ομάδες (εξ αποστάσεως, μεικτά, δια ζώσης). Αναπτύχθηκε κατάλληλο εκπαιδευτικό υλικό για την και κάθε μέθοδο διδασκαλίας και η εξ αποστάσεως διδασκαλία έγινε μέσα από την ηλεκτρονική τάξη. Η αξιολόγηση της παρέμβασης έγινε με ποιοτικά και ποσοτικά κριτήρια. Η ανάλυση των δεδομένων έδειξε ότι η μέθοδος της συμπληρωματικής διδασκαλίας επιφέρει καλύτερα αποτελέσματα στις κινητικές και γνωστικές δεξιότητες για τους χορούς αλλά και μεγαλύτερη ικανοποίηση στους μαθητές.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Άρθρα
Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή 4.0.
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στα πρακτικά του συνεδρίου για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους. Άρθρα που δημοσιεύονται στα πρακτικά διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).