Συμπληρωματική εξ αποστάσεως διδασκαλία των Ελληνικών παραδοσιακών χορών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με τη χρήση ΤΠΕ


Εξώφυλλο πρακτικών συνεδρίου
Δημοσιευμένα: Μαρ 19, 2024
Μαρία Αυγερινού
Ευτυχία Καψάλη
Παναγιώτης Αντωνίου
Περίληψη

Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να εξετάσει την επίδραση στις κινητικές και γνωστικές δεξιότητες για τους Ελληνικούς Παραδοσιακούς Χορούς (Συρτό – Καλαματιανό και γρήγορο χασάπικο) μέσα από την εφαρμογή συμπληρωματικής εξ αποστάσεως διδασκαλίας, στο πλαίσιο του Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών (ΑΠΣ) της Φυσικής Αγωγής, σε μαθητές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, συγκριτικά με τη δια ζώσης διδασκαλία. Παράλληλα εξετάσθηκε ο βαθμός ικανοποίησης των μαθητών στην κάθε εκπαιδευτική διαδικασία. Ακολουθήθηκε η μεθοδολογία της έρευνας δράσης. Στην έρευνα συμμετείχαν 33 μαθήτριες/τές της Α΄ τάξης Γυμνασίου. Οι συμμετέχοντες χωρίστηκαν με τυχαίο τρόπο σε τρεις ομάδες (εξ αποστάσεως, μεικτά, δια ζώσης). Αναπτύχθηκε κατάλληλο εκπαιδευτικό υλικό για την και κάθε μέθοδο διδασκαλίας και η εξ αποστάσεως διδασκαλία έγινε μέσα από την ηλεκτρονική τάξη. Η αξιολόγηση της παρέμβασης έγινε με ποιοτικά και ποσοτικά κριτήρια. Η ανάλυση των δεδομένων έδειξε ότι η μέθοδος της συμπληρωματικής διδασκαλίας επιφέρει καλύτερα αποτελέσματα στις κινητικές και γνωστικές δεξιότητες για τους χορούς αλλά και μεγαλύτερη ικανοποίηση στους μαθητές.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Άρθρα