3ο Συνέδριο Σύρου στις ΤΠΕ
Articles
Διαθεματική προσέγγιση της ψηφιακής αναδημιουργίας κατασκευών με παράδειγμα το κάστρο της Σίφνου
Ανάργυρος Παπάζογλου, Παναγιώτης Μακρυγιάννης , Γεώργιος Εξαρχάκος
Χρήση ηλεκτρονικού παιχνιδιού στο μάθημα της ιστορίας
Βασίλης Παπαστάμος, Κων/νος Σαμαράς, Κων/νος Φουρναράκης
Σχεδιάζοντας Webquest σενάρια μαθημάτων με βάση πολλαπλές πηγές πληροφορίας για τη δομή, λειτουργία, αναβάθμιση υπολογιστή
Κυπαρισία Παπανικολάου, Μαρία Γρηγοριάδου
Διδακτική προσέγγιση στη διδασκαλία της αρχαίας ιστορίας με τη χρήση διαδικτυακών τεχνολογιών
Π. Μανιώτης, Β. Αντωνίου, Π. Βρόντος, Μ. Ξέστερνου, Ν. Καζάζης , Λ. Παπαδημητρίου, Ν. Καραβίας, Χ. Δουληγέρης
Η επιλογή της κατάλληλης εισαγωγικής γλώσσας προγραμματισμού για αρχάριους
Βασίλειος Εφόπουλος, Βασίλειος Δαγδιλέλης, Γεώργιος Ευαγγελίδης
Παιδαγωγική Αξιοποίηση Logo-Like περιβάλλοντος και διαθεματική προσέγγιση στο μάθημα της πληροφορικής γυμνασίου
Κατερίνα Γλέζου, Μαρία Γρηγοριάδου, Κυπαρισία Παπανικολάου
Μια ερευνητική προσέγγιση της στάσης μαθητών Β/θμιας Εκπ/σης για τη διδασκαλία φιλολογικών μαθημάτων με χρήση ΤΠΕ
Αγγελική Φούντα, Δημήτριος Κολοκοτρώνης
Η ελληνική έκδοση του AGENTSHEETS ως περιβάλλον διδασκαλίας προγραμματισμού μέσα από διαθεματικά παραδείγματα
Andri Ioannidou, Χαράλαμπος Σπυρόπουλος, Κατελής Βίγκλας
Πρόταση διδασκαλίας των δομών επανάληψης για το μάθημα ανάπτυξης εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον στο εργαστήριο
Παναγιώτης Τζιωτάκης, Σπυρίδων Δουκάκης
Αξιολόγηση των θεμάτων του μαθήματος "Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον" στις πανελλαδικές εξετάσεις 2003-2004
Ευάγγελος Κανίδης, Ηλίας Ραχωβίτσας
Νέα Τεχνολογία-Νέα Επικοινωνία-Νέα Κοινωνία. Με αφορμή ένα καλοφτιαγμένο διαφημιστικό σποτάκι της Telecom Italia
Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Νεάπολης Θεσσαλονίκης
Σχολική βιβλιοθήκη: «Όταν οι Νέες Τεχνολογίες συναντούν το παραμύθι………»
Παναγιώτα Ψυχογυιοπούλου, Ελένη Νικητάκη
Σχεδίαση, επέκταση και βελτίωση εκπαιδευτικού λογισμικού: Η περίπτωση του λογισμικού δικτύων
Αριστείδης Λούβρης, Βασιλική Νιάρρου
Σχολική βιβλιοθήκη: Γνωριμία με την ποιήτρια Μαρία Πολυδούρη
Παναγιώτα Ψυχογυιοπούλου, Ιωάννης Σόλαρης
Μια διδακτική πρόταση για την επαναληπτική δομή: «Μαύρο κουτί» + Microworlds Pro
Κυπαρισία Α. Παπανικολάου, Αγορίτσα Γόγουλου, Κατερίνα Γλέζου, Μαρία Γρηγοριάδου
Η δυναμική των ηλεκτρονικών παιχνιδιών στη μαθησιακή διαδικασία. Μια πρόταση αντιμετώπισης των μαθησιακών δυσκολιών στον προγραμματισμό των πινάκων
Κωνσταντίνος Μαραγκός, Μαρία Γρηγοριάδου
Ένας εκπαιδευτικός δικτυακός τόπος με μικροεφαρμογές Java για τη διδασκαλία της πληροφορικής
Μαρίνα Παπαστεργίου, Δημοσθένης Μπέκας, Ειρήνη Νάρη, Θωμάς Δίντσης, Χρήστος Ζαχαρακόπουλος, Γεώργιος Αθανασίου, Γεώργιος Καρακωνσταντής
Αξιοποίηση του λογισμικού προσομοίωσης Comnet III για τη διδασκαλία του μαθήματος Μετάδοσης δεδομένων και Δίκτυα υπολογιστών ΙΙ
Ευμοιρίδης Κων/νος, Ευαγγελία Βαμβακά, Σταύρος Αλεξάνδρου, Στέργιος Βραδέλης
Ανάπτυξη της λογικομαθηματικής σκέψης μέσω αναπαραστάσεων που προκύπτουν από την αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. Ένα παράδειγμα.
Εμμανουή Νικολουδάκης, Εμμανουήλ Χουστουλάκης
Η νεράιδα και τα τρία μικρά ζωάκια (Ένα μακιγιαρισμένο παραμύθι)
Γεωργία Ζιώτη, Άννα Πάντου, Παναγιώτης Ζάφειρας
Αξιοποίηση της νέας τεχνολογίας (Ν.Τ.) στη διδασκαλία των μαθηματικών (Η περίπτωση της παραβολής)
Aγγελική Mητρογιαννοπούλου
Η πρώτη μου βόλτα στο δάσος (Ένα παραμύθι από μεγάλα παιδιά)
Κων/να Παπαλουκά, Παναγιώτης Ζάφειρας, Ελισάβετ Τσαγκουρνού
Κριτήρια αξιολόγησης των μαθητών σε υπολογιστικό περιβάλλον μέσα από τη χρήση δραστηριοτήτων: Η περίπτωση εμβαδού παραλληλογράμμου
Κατερίνα Κασιμάτη, Στυλιανός Ιωάννου
Κέντρο μαθηματικών και τεχνολογίας νομού Αιτωλοακαρνανίας (ΚΕΜΑΤ): Σχεδίαση μαθησιακού υλικού με χρήση των ΤΠΕ
Μαρία Κορδάκη, Δημήτρης Καλογεράς
Μελέτη δημιουργίας στάσιμων κυμάτων και ανακλάσεων σε γραμμή μεταφοράς, με χρήση του διαδικτύου
Σταύρος Αλεξάνδρου, Κων/νος Ευμοιρίδης, Ευαγγελία Βαμβακά
Καταλυτικός μετατροπέας αυτοκινήτων-multimedia παρουσίαση της λειτουργίας του
Ισίδωρος-Μάριος Αντωνελάκης , Ευάγγελος Κώστας , Ιωάννης Λάϊος
Το πυθαγόρειο θεώρημα και το εμβαδό κυκλικού δίσκου μέσα από μια σειρά Java-Applets
Αθανάσιος Φουναριωτάκης
Διδακτική αξιοποίηση της προσομοίωσης της λειτουργίας της τετράχρονης μηχανής εσωτερικής καύσης με το MicroworldsPro
Νίκος Χαζάπης, Δημήτρης Αλιμήσης
Ψηφιοποίηση μηχανικών αναλογιών που αντιπροσωπεύουν φυσικοχημικές έννοιες και φαινόμενα με χρήση των προγραμμάτων Flash και Dreamweaver
Αναστασία Γεωργιάδου, Νικόλαος Γράβος, Νικόλαος Σπυρέλλης
Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού λογισμικού για τη διδασκαλία της χημείας στο γυμνάσιο: Μια μελέτη περίπτωσης
Ευγενία Πιερρή, Χρήστος Παναγιωτακόπουλος
Υποστήριξη εκπαιδευτικών εικονικών περιβαλλόντων με χρήση της πλατφόρμας ΕVE
Χρίστος Μπούρας, Θρασύβουλος Τσιάτσος
Η χρήση ηλεκτρονικών πλατφόρμων ανοικτού κώδικα στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Διονυσία - Πηνελόπη Κοντονή, Ιωάννης Μισετζής
Πολυμεσική εφαρμογή για την παρουσίαση των ατομικών τροχιακών
Γεώργιος Κορακάκης, Ευαγγελία Παυλάτου, Ιωάννης Παλυβός, Νικόλαος Σπυρέλλης
Μια πρόταση διαθεματικής διδασκαλίας βιολογίας, ανάπτυξης εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον και μαθηματικών με τη χρήση των Τ.Π.Ε.
Γιώργος Βακερλής, Σπύρος Δουκάκης, Νάγια Γιαννοπούλου
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων από εκπαιδευτικούς: συνεργατική προσέγγιση σε σύγχρονα και ασύγχρονα περιβάλλοντα συνεργασίας υποστηριζόμενα από υπολογιστή
Ελένη Βογιατζάκη, Χρήστος Χριστακούδης, Μελέτης Μαργαρίτης
Η ενσωμάτωση ανοικτού κώδικα διαδικτυακού λογισμικού στη διδασκαλία της πληροφορικής
Γεώργιος Τασιόπουλος, Παναγιώτης Κανελάτος
Εμπειρίες από της εφαρμογή της πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης Moodle
Γιάννης Μπουντούρης, Νίκος Μαραγκός, Μαρία Ιωσηφίδου, Νίκος Τζιμόπουλος
Χρήση του αισθητήρα μαγνητικού πεδίου του MultiLog-DbLab στη μελέτη του μαγνητικού πεδίου σωληνοειδών και πηνίων
Νικόλαος Ρούμελης, Αντώνιος Τρίμης
Συνεχές ηλεκτρικό ρεύμα στη φυσική Β' λυκείου-πραγματικό και εικονικό εργαστήριο και ερωτήσεις αξιολόγησης στη θεωρία
Αλέξανδρος Ανδρεάδης-Παπαδημητρίου, Δήμος Μαυράκης, Μιλτιάδης Δοδοντσής
Νευτωνικά παιχνίδια: Ο μικρόκοσμος της δυναμοχελώνας (dynaturtle)
Νίκος Δαπόντες, Αγγελική Δημητρακοπούλου
Streaming media στην διδασκαλία και μάθηση των φυσικών επιστημών
Χ. Τζιωρτζιώτη, Δ. Βαβουγυιός, Α. Παπανικολοπούλου
Διδάσκοντας θέατρο και γαλλική γλώσσα με τη χρήση των Νέων Τεχνολογιών
Κυριακή Καραμανώλη-Κελίδου
Γεωλογία-Γεωγραφία γυμνασίου: Ένα διαδικτυακό και διαθεματικό λογισμικό δραστηριοτήτων
Γ. Κωτσάνης, Β. Καραστάθης, Ν. Δαπόντες, Ν. Καλογερόπουλος, Σ. Τσοβόλας, Β. Οικονόμου, Γ. Τάταρης
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού, για το μάθημα της Αγγλικής Γλώσσας στο Δημοτικό Σχολείο: "Mrs. Rosy goes on diet..."
Θεοδώρα Τελλίδου, Χριστίνα Αγγελάκη
Περιβάλλον διαχείρισης μαθημάτων ανοιχτού κώδικα του Πανεπιστημίου Μακεδονίας
Γεώργιος Ευαγγελίδης
Μια πρόταση για την εργαστηριακή υποστήριξη της διδασκαλίας της θερμικής ακτινοβολίας με συνδυασμένη χρήση εργαλείων Τ.Π.Ε.
Ιωάννης Λεύκος, Δημήτριος Ψύλλος, Ευριπίδης Χατζηκρανιώτης, Ανέστης Παπαδόπουλος
Σχεδιασμός-Καταγραφή εμπειριών και συμπερασμάτων κατά τη σύγχρονη εξ αποστάσεως επιμόρφωση σε εικονικές τάξεις
Π. Γάκης, Δ. Καλλές, Α. Μάτος, Θ. Χατζηλάκος
Κέντρα Εκπαίδευσης Ενηλίκων (Κ.Ε.Ε.). Τηλεματική δικτύωση και προγράμματα πληροφορικής
Δημήτρης Κανελλόπουλος
Ανάπτυξη και πιλοτική εφαρμογή εργαστηριακής σειράς για την πειραματική μελέτη της κίνησης
Ευριπίδης Χατζηκρανιώτης, Ανέστης Παπαδόπουλος, Δημήτρης Ψύλλος, Κωνσταντίνος Φρειδερίκος
Το έργο “Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στην αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην εκπαίδευση” : Μια αποτίμηση της υλοποίησής του στο νομό Ιωαννίνων
Γεώργιος Παπανικολάου, Αθανάσιος Τζιμογιάννης
Διαδικτυακή κοινότητα μάθησης και αυτο-επιμόρφωσης εκπαιδευτικών πληροφορικής
Σπύρος Παπαδάκης, Δημήτρης Αθανασόπουλος, Χρήστος Χριστακούδης
Διδακτική προσέγγιση του εμβαδού του ορθογωνίου και του τετραγώνου στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση με τη συμβολή των Τ.Π.Ε.
Σπύρος Φερεντίνος , Σωτηρία Σαμπάνη, Χαράλαμπος Καλλιγάς, Νικηφόρος Μαρκάκης
Συγκριτική μελέτη μαθησιακών αποτελεσμάτων με τη χρήση ή χωρίς τη χρήση Η/Υ/ για τη διδασκαλία κλασμάτων
Γιώργος Μεταφετζής, Βασιλική Κoρκοβέλου
Προσανατολισμοί προς μια νέα διδακτική προσέγγιση των κλασματικών μονάδων στο δημοτικό, με την αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας
Σωτηρία Σαμπάνη, Σπύρος Φερεντίνος, Χαράλαμπος Καλλιγάς, Νικηφόρος Μαρκάκης
Πολυμεσική εφαρμογή κινούμενων σχεδίων για την εξοικείωση των μαθητών του δημοτικού με τις φυσικές επιστήμες
Κωνσταντίνα Δαλακώστα, Μαίρη Παπαρρηγοπούλου-Καμαριωτάκη , Νικόλαος Σπυρέλλης, Ιωάννης Παλυβός
«Το ηλιακό μας σύστημα» Πολυμεσική Εφαρμογή για το μάθημα των Φυσικών Επιστημών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αλέξανδρος Ανδρεάδης-Παπαδημητρίου, Κοσμάς Αθανασιάδης
Θρησκευτικά και πληροφορική, συμπεράσματα και αξιολόγηση ενός εναλλακτικού τρόπου διδασκαλίας
Σάββας Παυλίδης, Αθανάσιος Πέρδος, Σωτήρης Μανιτσάρης
Η κιβωτός του Νώε. Μια διαθεματική πρόταση για το μάθημα των Θρησκευτικών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση με τη χρήση πολυμέσων
Ιωάννα Κομνηνού, Μαρία Φρέντζου
Κατανόηση φυσικών φαινομένων με ανακαλυπτική μάθηση με τη χρήση μικροκόσμου
Σοφία Κασόλα , Χρήστος Παναγιωτακόπουλος, Παναγιώτης Πιντέλας
Γνωρίζω την Ελλάδα μέσα από εκπαιδευτικές εφαρμογές
Σταύρος Τσέπας, Θωμάς Λανόπουλος, Κωνσταντίνος Γρίβας
Σκέψεις για ενεργητική συμμετοχή σε μια σχολική γιορτή-σύνδεση με το μάθημα των πολυμέσων
Ιωάννης Γιατράκος, Δέσποινα Ζαχαριάδου, Χρήστος Σκούπρας
«Τα παιδία παίζει... στην Αρχαία Αθήνα» Μια πρόταση βιωματικής προσέγγισης του παιχνιδιού μέσω λογισμικού
Παρασκευή Αναγνώστου, Παναγιώτα Κλεφτάκη, Βασιλική Παπαδοπούλου
Συνδυάζοντας εικονικά περιβάλλοντα μάθησης και σύγχρονες διδακτικές μεθόδους: Δυναμικά εκπαιδευτικά εργαλεία για μαθητές δημοτικού
Νίκος Κομματάς, Γεωργία Μιχοπούλου, Τζούλια Φορτούνη
Ο δικτυακός τόπος της σχολικής μονάδας γυμνάσιο Σικίνου με λυκειακές τάξεις
Αναστάσιος Αλεξόπουλος , Παναγιώτης Στασινάκης , Ιωάννης Καρπουχτσής
Οι ψυχικοί και σωματικοί κίνδυνοι για την υγεία του χρήστη ηλεκτρονικού υπολογιστή
Χρήστος Παναγιωτακόπουλος, Ευγενία Πιερρή
Υπερμεσική και διαθεματική προσέγγιση της διατροφής στα πλαίσια του προγράμματος της αγωγής υγείας στο δημοτικό σχολείο
Αναστασία Θεοχάρη , Παρασκευή Αναγνώστου, Σωτηρία Λάσκαρη , Παναγιώτα Κλεφτάκη, Παναγιώτης Πολίτης
Υπεύθυνη και ασφαλής χρήση του διαδικτύου: Μια διδακτική πρόταση
Γεράσιμος Κέκκερης , Στέργιος Δέλλας
Διαθεματική προσέγγιση των μέσων μεταφοράς μέσω υπερμεσικού λογισμικού για μαθητές των τελευταίων τάξεων του δημοτικού σχολείου
Βασιλική Παπαδοπούλου, Μαρία Σιγάλα , Παναγιώτης Πολίτης
Μελέτη περίπτωσης αξιοποίησης των ΤΠΕ για τη διδασκαλία του μαθήματος της Κυκλοφοριακής Αγωγής
Θωμάς Σιμόπουλος, Τρύφων Γκουντέλιας
Πρόγραμμα eLearning-Συνεργασίες των σχολείων στην Ευρώπη-Πρόγραμμα eTwinning
Κωνσταντίνα Κεραμιδά, Δημήτριος Ψιλλέλης
Καινοτόμες διδακτικές προσεγγίσεις του μαθήματος της Ιστορίας: Ανάπτυξη διερευνητικού εκπαιδευτικού λογισμικού
Γιώργος Αλεξανδράτος , Τζούλια Φορτούνη, Αθανασία Ράπτη
Διαδικτυακές συνεργασίες-Etwinning και ευρωπαϊκοί διαγωνισμοί-EUN
Αλέξανδρος Πεππές, Αριστείδης Λούβρης
Ποιες δεξιότητες που αφορούν στη χρήση των ΤΠΕ χρειάζονται οι εκπαιδευτικοί για την εκπόνηση ευρωπαϊκών προγραμμάτων
Ευθυμία Καργιωτάκη, Χριστίνα Χατζηπαντελή
Εκπαιδευτικό λογισμικό γλωσσικής διδασκαλίας για την προσχολική και πρωτοσχολική εκπαίδευση
Βασιλική Ηλιάδου , Κωνσταντίνος Ντίνας , Νικόλαος Φαχαντίδης
Η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών στην παραγωγή υλικού για τους αμβλύωπες μαθητές
Ελένη Οικονόμου, Βασίλης Κουρμπέτης , Γιώργος Βουγιουκλίδης
Η αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στην 2η Περιφέρεια Σ.Σ. Πειραιά: Ένα παράδειγμα εφαρμογής του επιμορφωτικού μοντέλου του αναστοχαστικού εκπαιδευτικού σε μια σχολική κοινότητα
Νικόλαος Σαλτερής, Νικολέτα Παπαϊωάννου , Ηλίας Χατζηδημήτρης , Αργύρης Στάθης
Η καθυστερημένη και λανθασμένη χρήση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Μια ευκαιρία που δεν πρέπει να χαθεί
Γεώργιος Σωτηρακόπουλος , Φίλιππος Ευαγγέλου
Η βασισμένη στον Η/Υ δημιουργία εννοιολογικών χαρτών και η διδακτική αξιοποίησή τους
Ματίνα Βαρδάκα , Ευάγγελος Βαρδάκας , Δημήτρης Αλιμήσης
Αξιοποίηση των εργαλείων επικοινωνίας από τα παιδιά με σωματικές αναπηρίες
Aργυρούλα Πέτρου, Α. Δημητρακοπούλου
Χτίζοντας με φαντασία στην οθόνη του υπολογιστή: Μια διαθεματική διδακτική παρέμβαση με τη χρήση της Visual Basic
Παναγιώτα Γουρζιώτη , Πηνελόπη Θεοδοσιάδου , Σπυριδούλα Κασσή , Γεωργία Μιχοπούλου, Σπυρίδων Μπέσης
Οι απόψεις των νηπιαγωγών για τη χρήση του υπολογιστή στο νηπιαγωγείο
Νικόλαος Ζαράνης, Βασίλειος Οικονομίδης
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη διδασκαλία της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης στα σχολεία δεύτερης ευκαιρίας
Ευαγγελία Κοκκίνου , Ελένη Ρήγα , Μαριγούλα Τρίγκα
Αξιολόγηση ενός γραφικού περιβάλλοντος βασισμένου στην ασαφή λογική για την κατανόηση ενός λιμναίου οικοσυστήματος από μαθητές
Ειρήνη Ιωαννίδου , Στέφανος Παρασκευόπουλος , Παναγιώτης Τζιώνας
Η επίδραση της ηλεκτρονικής επικοινωνίας στις στάσεις μαθητών Ε' και ΣΤ' τάξης προς το περιβάλλον
Χρήστος Τσιατσιάνας, Ηλίας Καρασαββίδης , Χαράλαμπος Χρυσοστόμου
Αξιοποίηση των ΤΠΕ σε εργασίες περιβαλλοντικής φύσης, σε συνδυασμό με το μοντέλο ανάπτυξης πολλαπλών ευφυΐων του Gardner: «Μια επίσκεψη στους βιοτόπους της πατρίδας μας. Μελέτη περίπτωσης: Ο νομός Δράμας»
Στυλιανός Ιωάννου, Διονύσιος Λουκέρης, Χαράλαμπος Μπαμπαρούτσης
«Το λογισμικό ως απαραίτητη συνιστώσα ενός αρτίου πακέτου εκπαιδευτικού υλικού» Το παράδειγμα του ΠΕΥ “ΆΡΡΩΣΤΑ ΚΤΗΡΙΑ” για την Π.Ε.
Αναστασία Γεωργιάδου, Νικόλαος Σπυρέλλης
Οι αναπαραστάσεις μαθητών και εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και τη χρήση τους
Μαριάνθη Καρατζά , Χριστίνα Πιερράκου , Αργύριος Τζικόπουλος , Ιωάννης Αποστολάκης
«Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας» Μια προσπάθεια παραγωγής εκπαιδευτικού λογισμικού για την περιβαλλοντική εκπαίδευση
Χρήστος Καζαντζής , Ιωάννης Νικάκης
Οι ΤΠΕ στη σχολική εκπαίδευση: Το βίντεο ως τελικό προϊόν προγραμμάτων περιβαλλοντικής εκπαίδευσης. Δυνατότητες αξιοποίησης στην εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
Παρασκευή Βασάλα, Απόστολος Ηλιάδης, Αικατερίνη Γεωργαντή
Η αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στο πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης της σχολικής μονάδας γυμνάσιο Σικίνου με λυκειακές τάξεις
Βασιλική Σουφλέρη , Παναγιώτης Στασινάκης, Κωνσταντίνος Κελεκίδης, Κωνσταντίνος Κουκάρας , Κατερίνα Αλιγιζάκη
Απόπειρες για την ένταξη των Τ.Π.Ε. στην Π.Ε.: Επιμορφωτικές δράσεις στα νησιά των Κυκλάδων
Μαρία Τσαλικίδου , Πέτρος Σπανός
Ανάλυση της γλωσσικής αλληλεπίδρασης εκπαιδευτικού-μαθητή κατά τη διαχείριση «στόχων-εμποδίων» - Η περίπτωση της διδασκαλίας του διαδικτύου
Ανδρεάννα Κουφού , Δημήτρης Τσώλης , Βασίλης Κόμης
Πρόταση αναλυτικού προγράμματος σπουδών για μαθήματα ΤΠΕ στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Β. Οικονόμου, Ε. Μαρούκα, M. Μανωλοπούλου, Π. Τζαφέρου, Γ. Κωτσάνης
Η LOGO ως εργαλείου για την κατανόηση της έννοιας του κύκλου
Ανθή Καρατράντου , Δημήτρης Αλιμήσης