Προσβασιμότητα για άτομα με ειδικές ανάγκες στο σχολικό εργαστήριο
Περίληψη
Τα τελευταία χρόνια η ένταξη των Τεχνολογιών Πληροφοριών και Επικοινωνίας αποτελεί ένα
από τα πρώτα θέµατα στην Ελλάδα αλλά και σε όλες τις Ευρωπαϊκές χώρες. Βασικές
προτεραιότητες πού δόθηκαν από µελέτες για την πολιτική ένταξη των ΤΠΕ στην ειδική αγωγή
είναι πέντε: την υποδοµή, την υποστήριξη, την κατάρτιση, την συνεργασία/έρευνα και την
αξιολόγηση. Οι βραχυπρόθεσµοι και µακροπρόθεσµοι στόχοι για τις ΤΠΕ στα εκπαιδευτικά
συστήµατα επιβάλουν την άµεση παροχή της υποδοµής ( σε µηχανικό εξοπλισµό και λογισµικό)
σε εκπαιδευτικούς και µαθητές. Στόχοι που σαφώς επηρεάζουν την πρόσβαση των καθηγητών
στην κατάρτιση, υποστήριξη και πληροφόρηση γύρω από τις ΤΠΕ.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Φύτρος Κ. (2024). Προσβασιμότητα για άτομα με ειδικές ανάγκες στο σχολικό εργαστήριο. Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, 1, 580–595. ανακτήθηκε από https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/cetpe/article/view/6352
- Τεύχος
- 3ο Συνέδριο Σύρου στις ΤΠΕ
- Ενότητα
- Articles