Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων από εκπαιδευτικούς: συνεργατική προσέγγιση σε σύγχρονα και ασύγχρονα περιβάλλοντα συνεργασίας υποστηριζόμενα από υπολογιστή


Δημοσιευμένα: Φεβ 14, 2024
Λέξεις-κλειδιά:
Σύγχρονα και Ασύγχρονα Περιβάλλοντα Συνεργασίας με υπολογιστή Δραστηριότητες Συνεργατικής Μάθησης υποστηριζόμενης από Υπολογιστή Υποστήριξη συνεργασίας
Ελένη Βογιατζάκη
Χρήστος Χριστακούδης
Μελέτης Μαργαρίτης
Περίληψη

Η παρούσα εργασία περιγράφει την μεθοδολογική προσέγγιση για την εισαγωγή ομάδας εκπαιδευτικών στην
Ηλεκτρονική Συνεργασία με στόχο την εποικοδόμηση βασικών εννοιών της ηλεκτρονικής συνεργασίας για
μάθηση. Παρουσιάζεται η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε και τα συμπεράσματα που προέκυψαν κατά τη
σχεδίαση από τους εκπαιδευτικούς, εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με χρήση συνεργατικών περιβαλλόντων
(σύγχρονων και ασύγχρονων). Παρατηρείται η επίδραση που έχει στην συνεργασία της ετερογενούς ομάδας
των έμπειρων εκπαιδευτικών και στα αποτελέσματά τους, η υποστήριξη (scaffolding) κατά το σχεδιασμό των
συνεργατικών δραστηριοτήτων, τo είδος συνεργασίας (σύγχρονη-ασύγχρονη) και τα χρησιμοποιούμενα
εργαλεία.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Articles