Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων από εκπαιδευτικούς: συνεργατική προσέγγιση σε σύγχρονα και ασύγχρονα περιβάλλοντα συνεργασίας υποστηριζόμενα από υπολογιστή
Δημοσιευμένα:
Φεβ 14, 2024
Λέξεις-κλειδιά:
Σύγχρονα και Ασύγχρονα Περιβάλλοντα Συνεργασίας με υπολογιστή Δραστηριότητες Συνεργατικής Μάθησης υποστηριζόμενης από Υπολογιστή Υποστήριξη συνεργασίας
Περίληψη
Η παρούσα εργασία περιγράφει την μεθοδολογική προσέγγιση για την εισαγωγή ομάδας εκπαιδευτικών στην
Ηλεκτρονική Συνεργασία με στόχο την εποικοδόμηση βασικών εννοιών της ηλεκτρονικής συνεργασίας για
μάθηση. Παρουσιάζεται η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε και τα συμπεράσματα που προέκυψαν κατά τη
σχεδίαση από τους εκπαιδευτικούς, εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με χρήση συνεργατικών περιβαλλόντων
(σύγχρονων και ασύγχρονων). Παρατηρείται η επίδραση που έχει στην συνεργασία της ετερογενούς ομάδας
των έμπειρων εκπαιδευτικών και στα αποτελέσματά τους, η υποστήριξη (scaffolding) κατά το σχεδιασμό των
συνεργατικών δραστηριοτήτων, τo είδος συνεργασίας (σύγχρονη-ασύγχρονη) και τα χρησιμοποιούμενα
εργαλεία.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Τεύχος
- 3ο Συνέδριο Σύρου στις ΤΠΕ
- Ενότητα
- Articles