Αξιολόγηση των θεμάτων του μαθήματος "Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον" στις πανελλαδικές εξετάσεις 2003-2004


Δημοσιευμένα: Φεβ 14, 2024
Λέξεις-κλειδιά:
θέματα εξετάσεων ταξινομία γνωστικών στόχων δυσκολίες μαθητών
Ευάγγελος Κανίδης
Ηλίας Ραχωβίτσας
Περίληψη

Η παρούσα εργασία εξετάζει και αξιολογεί τη μορφή και το επίπεδο δυσκολίας των θεμάτων του μαθήματος “Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον” των Πανελλαδικών εξετάσεων για τους μαθητές ημερήσιων Λυκείων. Η εξέταση και η αξιολόγηση γίνεται σε σχέση με το προεδρικό διάταγμα 86/2001, το οποίο καθορίζει τη μορφή που πρέπει να έχουν τα θέματα των Πανελλαδικών εξετάσεων, καθώς και την ταξινομία γνωστικών στόχων του Bloom. Επιπρόσθετα επιχειρείται μια ταξινόμηση και αξιολόγηση των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν οι μαθητές στην επίλυση των θεμάτων των πανελλαδικών εξετάσεων 2003-2004.Τέλος προτείνεται μια διαδικασία επιλογής της μορφής των θεμάτων η οποία εξασφαλίζει ότι τα θέματα θα είναι ελεγχόμενης και σταθερής δυσκολίας από έτος σε έτος.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Articles