Μια απόπειρα αξιοποίησης των υπολογιστών στο μάθημα της Ιστορίας
Περίληψη
Κάνοντας λόγο για την επιστήμη της Ιστορίας, αναφερόμαστε στη μελέτη του παρελθόντος, ή
τη μελέτη των αλλαγών στο πέρασμα του χρόνου (Stearns,1998, Sebba, 2000). Ένας πιο
αναλυτικός ορισμός περιγράφει την ιστορία ως διαδικασία κατασκευής, ανακατασκευής και
εξήγησης περασμένων γεγονότων, ιδεών και θεσμών από εναπομένουσες επαγωγικές ενδείξεις
τους (Leinhardt, Staiton & Virji,1994).
Το επιστημονικό ενδιαφέρον για το μάθημα της Ιστορίας εστιάζεται στη δυνατότητα
αντιστοίχισης του προβληματισμού, ο οποίος αναπτύσσεται στο χώρο της Ιστορίας ως επιστήμης,
και της διδακτικής πράξης (Sebba, 2000).
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Μαυραντωνάκη Α. (2024). Μια απόπειρα αξιοποίησης των υπολογιστών στο μάθημα της Ιστορίας. Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, 1, 513–519. ανακτήθηκε από https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/cetpe/article/view/6334
- Τεύχος
- 3ο Συνέδριο Σύρου στις ΤΠΕ
- Ενότητα
- Articles