Μια απόπειρα αξιοποίησης των υπολογιστών στο μάθημα της Ιστορίας
Abstract
Κάνοντας λόγο για την επιστήμη της Ιστορίας, αναφερόμαστε στη μελέτη του παρελθόντος, ή
τη μελέτη των αλλαγών στο πέρασμα του χρόνου (Stearns,1998, Sebba, 2000). Ένας πιο
αναλυτικός ορισμός περιγράφει την ιστορία ως διαδικασία κατασκευής, ανακατασκευής και
εξήγησης περασμένων γεγονότων, ιδεών και θεσμών από εναπομένουσες επαγωγικές ενδείξεις
τους (Leinhardt, Staiton & Virji,1994).
Το επιστημονικό ενδιαφέρον για το μάθημα της Ιστορίας εστιάζεται στη δυνατότητα
αντιστοίχισης του προβληματισμού, ο οποίος αναπτύσσεται στο χώρο της Ιστορίας ως επιστήμης,
και της διδακτικής πράξης (Sebba, 2000).
Article Details
- How to Cite
-
Μαυραντωνάκη Α. (2024). Μια απόπειρα αξιοποίησης των υπολογιστών στο μάθημα της Ιστορίας. Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, 1, 513–519. Retrieved from https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/cetpe/article/view/6334
- Section
- Articles