Η αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στην 2η Περιφέρεια Σ.Σ. Πειραιά: Ένα παράδειγμα εφαρμογής του επιμορφωτικού μοντέλου του αναστοχαστικού εκπαιδευτικού σε μια σχολική κοινότητα


Δημοσιευμένα: Φεβ 14, 2024
Λέξεις-κλειδιά:
αναστοχαστικός εκπαιδευτικός εκπαιδευτική κοινότητα άτυπη εκπαίδευση εκπαίδευση εκπαιδευτικών μάθηση ενηλίκων συνεχής εκπαίδευση εκπαιδευτικός σχεδιασμός τεχνογνωσία δημιουργία ιστοσελίδας εκπαιδευτικό λογισμικό σχέδια εργασίας
Νικόλαος Σαλτερής
Νικολέτα Παπαϊωάννου
Ηλίας Χατζηδημήτρης
Αργύρης Στάθης
Περίληψη

Η εισήγηση αναφέρεται στο θεωρητικό μοντέλο του «αναστοχαστικού εκπαιδευτικού» και την εφαρμογή
του στην πράξη σε σχέση με τις Τ.Π.Ε. στο χώρο της εκπαίδευσης σε μια «εκπαιδευτική κοινότητα», όπως αυτή
της 2ης Περιφέρειας Σχολικού Συμβούλου Πειραιά.
Αρχικά παρουσιάζεται η εμπειρία του Σχολικού Συμβούλου που αφορά στην συγκρότηση άτυπης «ομάδας»
εκπαίδευσης σχετικά με τις Τ.Π.Ε.
Στη συνέχεια ο «σχεδιασμός» στόχων σε σχέση με την υλοποίηση ενός μίνιμουμ επιμορφωτικού
προγράμματος σύμφωνου με το «μοντέλου» του «αναστοχαστικού εκπαιδευτικού» καθώς και η διάχυση της
τεχνογνωσίας που απέκτησε η ομάδα στους εκπαιδευτικούς της Περιφέρειας.
Τέλος, τα τρία μέλη της ομάδας περιγράφουν την εμπειρία τους και παρουσιάζουν εργασίας σχετικές με τη
δημιουργία δικτύου ιστοσελίδων, το περιεχόμενο τους και εκπαιδευτικά λογισμικά που παρήγαγαν αυτοί και
άλλοι εκπαιδευτικοί στο πλαίσιο της σχετικής πρωτοβουλίας.
Τα εκπαιδευτικά λογισμικά που θα παρουσιαστούν αναφέρονται στη διδασκαλία της πρώτης ανάγνωσης,
τα Μαθηματικά της Γ’ Τάξης, τα Σχέδια Εργασίας, τις σχολικές γιορτές, τη Γεωγραφία Στ΄ Τάξης και την
Αισθητική Αγωγή. 

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Articles