Υπολογισμός θερμικών απωλειών δωματίου 1ον με το Excel 2ον με το Thermocad (σε 2 διδακτικές ώρες)
Περίληψη
Οι μαθητές αδυνατούν να ολοκληρώσουν τις απαιτούμενες πολλές μαθηματικές πράξεις με το
χέρι. Η διαδικασία είναι εξαιρετικά χρονοβόρα και με λάθη. Αποσπά την προσοχή του μαθητή και
χάνεται η ουσία του προβλήματος. Ο διδακτικός χρόνος κατασπαταλάται και ο καθηγητής δεν
προλαβαίνει να παρακολουθήσει και να ελέγξει όλους τους μαθητές. Η εφαρμογή στη διδακτική
διαδικασία συγκεκριμένων προγραμμάτων των ΤΠΕ, όπως θα διαπιστώσουμε παρακάτω, αρχικά
επιλύει τη σχέση που υπολογίζει τις θερμικές απώλειες επιφάνειας Q=F*K*Δt [Kcal/h] για όλα
τα δομικά στοιχεία του χώρου και κατόπιν υπολογίζει και προσθέτει τις διάφορες προσαυξήσεις
μέχρι την εξαγωγή του τελικού αποτελέσματος. Συνεπώς η εξοικονόμηση πολύτιμου χρόνου
βοηθά τον καθηγητή να ολοκληρώσει το διδακτικό του έργο, να επεκτείνει τις δυνατότητές του
και σε άλλες διδακτικές εφαρμογές, καθιστά δε τους μαθητές ικανούς να ολοκληρώνουν με
ακρίβεια και ταχύτητα τους χρονοβόρους υπολογισμούς ρουτίνας και τέλος απαντά με ευκολία
και αξιοπιστία στο πρόβλημα.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Τεύχος
- 3ο Συνέδριο Σύρου στις ΤΠΕ
- Ενότητα
- Articles