Παιδαγωγική Αξιοποίηση Logo-Like περιβάλλοντος και διαθεματική προσέγγιση στο μάθημα της πληροφορικής γυμνασίου
Περίληψη
Η παρούσα εργασία αναφέρεται στην παιδαγωγική αξιοποίηση Logo-like περιβάλλοντος στο Γυµνάσιο µε
σκοπό την υποστήριξη της εκπαιδευτικής κοινότητας µε συγκεκριµένες προτάσεις εφαρµογής καθώς και τη
στήριξη του ∆ιαθεµατικού Ενιαίου Πλαισίου Προγράµµατος Σπουδών Πληροφορικής για την Υποχρεωτική
Εκπαίδευση. Η συζήτηση στρέφεται γύρω από θέµατα τα οποία αφορούν στη διαµόρφωση της διδακτικής
πρακτικής µε βάση τη διαθεµατικότητα και τις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών. Ως δείγµα γραφής
παρουσιάζεται το διαθεµατικό σενάριο «Το Σήµα των Ολυµπιακών Αγώνων - ∆ηµιουργώ πολυµεσική
εφαρµογή» ως πλαίσιο δραστηριοτήτων µε αξιοποίηση του εκπαιδευτικού λογισµικού MicroWorlds Pro. Στο
σενάριο αυτό διασυνδέονται στοιχεία της πληροφορικής, των µαθηµατικών, της αισθητικής αγωγής και της
ολυµπιακής παιδείας και δίνεται έµφαση στην ανάπτυξη προγραµµάτων, πολυµεσικών εφαρµογών και
διαδραστικών ιστοσελίδων ως συνθετικών εργασιών
Λεπτομέρειες άρθρου
- Τεύχος
- 3ο Συνέδριο Σύρου στις ΤΠΕ
- Ενότητα
- Articles