International Conderence in Open and Distance Learning

Announcements


ICODL2025

2025-01-19

Η Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου  και το Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ) συνδιοργανώνουν το 13o Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση ICODL 2025 στην Πάτρα, 5-7 Δεκεμβρίου 2025 δια ζώσης ή διαδικτυακά με τίτλο:

Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση: Οι Δεξιότητες του 21ου αιώνα και η Πρόκληση της Τεχνητής Νοημοσύνης 

Θεματικές Ενότητες:

  • Σύγχρονες στρατηγικές και εκπαιδευτικές πολιτικές στην ανοικτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση 
  • Ηγεσία, στρατηγική και ψηφιακός μετασχηματισμός / Leadership, & digital transformation
  • Διεθνείς εμπειρίες και εφαρμογές ανοικτής και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στην πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση
  • Ανοικτή εκπαίδευση και Δεξιότητες του 21ου αιώνα
  • Εξ αποστάσεως εκπαίδευση στην επαγγελματική κατάρτιση και στη δια βίου μάθηση
  • Εμπειρίες και Πρακτικές εξ αποστάσεως επιμόρφωσης και επαγγελματικής ανάπτυξης εκπαιδευτικών 
  • Εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό υλικό με εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης
  • Ασφάλεια, Προσωπικά Δεδομένα, Πνευματικά Δικαιώματα και Δεοντολογία σε εξ αποστάσεως εκπαιδευτικά περιβάλλοντα
  • Ποιότητα στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης
  • Εναλλακτικές προσεγγίσεις αξιολόγησης και καλλιέργεια δεξιοτήτων 21ου αιώνα 
  • Εικονική και Επαυξημένη Πραγματικότητα στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση
  • Ειδική αγωγή, προσβασιμότητα και ευάλωτες κοινωνικές ομάδες στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση
  • Τέχνη και εξ αποστάσεως εκπαίδευση
  • Εξ αποστάσεως εκπαίδευση και βιώσιμη ανάπτυξη

Σημαντικές ημερομηνίες:

  • Κατάθεση ολοκληρωμένων εισηγήσεων: έως 30 Ιουνίου 2025
  • Αποδοχή εισηγήσεων / ενημέρωση συγγραφέων: 31 Αυγούστου 2025
  • Κατάθεση τελικών και διορθωμένων εισηγήσεων: 30 Σεπτεμβρίου 2025
  • Διεξαγωγή συνεδρίου: 5 έως 7 Δεκεμβρίου 2025

 Γλώσσες συνεδρίου: Ελληνικά/Αγγλικά 

Τόπος:

Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο 

Διοργάνωση:

  • Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών
  • Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (ΕΔΑΕ)

 Υποβολή εισηγήσεων

Μπορείτε να υποβάλετε την εργασία σας στην ακόλουθη διεύθυνση:

https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/openedu/about/submissions#onlineSubmissions

Πληροφορίες για το Συνέδριο και υποβολή προτάσεων για Εργαστήρια ή Θεματικά Πάνελ:  icodl2025@gmail.com 

Ιστοσελίδα: www.edae.net

Έκδοση Πρακτικών 12ου Διεθνούς Συνεδρίου για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση

2024-03-19

Αγαπητοί/ές αναγνώστες/στριες & συγγραφείς,

Τα πρακτικά του 12ου Διεθνούς Συνεδρίου για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση με τίτλο «Η εξ Αποστάσεως και Συμβατική Εκπαίδευση στην Ψηφιακή Εποχή» μόλις δημοσιεύθηκαν σε 7 τόμους στη διεύθυνση:

https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/openedu/issue/archive

Στον ιστότοπο του περιοδικού μπορείτε να δείτε το πλήρες κείμενο των άρθρων ή/και τεκμηρίων που σας ενδιαφέρουν.

Σας ευχαριστούμε για τη συνεισφορά σας και το συνεχές ενδιαφέρον.

Πρόγραμμα Συνεδρίου

2023-11-14

Το πρόγραμμα του 12ου Συνεδρίου για την Aνοικτή και εξ Aποστάσεως Eκπαίδευση, ICODL 2023 έχει αναρτηθεί εδώ https://www.edae.net/about-4-3   

Current Issue


Vol. 12 No. 7 (2023): ICODL2023
Εξώφυλλο πρακτικών συνεδρίου

Published: 2024-03-19

AI in education: Towards an autotuned magic flute?

Ροδάνθη Τσώνη, Vassilios S. Verykios

Educators’ views on telepresence robots in teaching

Dr., Anastasios A Economides, Dr. , Marlene Galea, Thomas Wernbacher

Τελικές εξετάσεις σε ανοικτά εξ αποστάσεως πανεπιστημιακά ιδρύματα: μια βιβλιογραφική επισκόπηση

Vasiliki Ioakeimidou, Ευαγγελία Μανούσου, Ευθύμης Σταμούλης, Κωνσταντίνος Δημόπουλος, Μαρία Ζώτου, Ιωάννα Καμπούρμαλη, Γεωργία Καρούντζου, Κωνσταντίνα Κουτσούμπα, Ουρανία Μπουσίου, Δέσποινα Στύλα, Δόμνα Τσακιρίδου

Comparative analysis of assessment schemes based on students’ performance in a postgraduate program of the Hellenic Open University

ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΜΠΟΥΡΜΑΛΗ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ

Student assessment and its contribution to designing an open school

Νεκταρία (Nektaria) Σακκούλα (Sakkoula), Θεογνωσία Κουνατίδου, Αντώνης Λιοναράκης

Sociology, education and openness: an interpretive approach

Νεκταρία (Nektaria) Σακκούλα (Sakkoula)

Feedback in distance education: the case of assessment activities in postgraduate course materials

Θωμάς Βαγγελής, Βασιλική Ιωακειμίδου, Ιωάννης Νάνος


View All Issues