International Conderence in Open and Distance Learning

Announcements


Έκδοση Πρακτικών 12ου Διεθνούς Συνεδρίου για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση

2024-03-19

Αγαπητοί/ές αναγνώστες/στριες & συγγραφείς,

Τα πρακτικά του 12ου Διεθνούς Συνεδρίου για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση με τίτλο «Η εξ Αποστάσεως και Συμβατική Εκπαίδευση στην Ψηφιακή Εποχή» μόλις δημοσιεύθηκαν σε 7 τόμους στη διεύθυνση:

https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/openedu/issue/archive

Στον ιστότοπο του περιοδικού μπορείτε να δείτε το πλήρες κείμενο των άρθρων ή/και τεκμηρίων που σας ενδιαφέρουν.

Σας ευχαριστούμε για τη συνεισφορά σας και το συνεχές ενδιαφέρον.

Πρόγραμμα Συνεδρίου

2023-11-14

Το πρόγραμμα του 12ου Συνεδρίου για την Aνοικτή και εξ Aποστάσεως Eκπαίδευση, ICODL 2023 έχει αναρτηθεί εδώ https://www.edae.net/about-4-3   

Παράταση υποβολών στο 12o Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση ICODL 2023

2023-08-20

Τα άρθρα στο 12o Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση ICODL 2023 μπορούν να υποβληθούν έως τις 10 Σεπτεμβρίου 2023.

Current Issue


Vol. 12 No. 7 (2023): ICODL2023
Εξώφυλλο πρακτικών συνεδρίου

Published: 2024-03-19

AI in education: Towards an autotuned magic flute?

Ροδάνθη Τσώνη, Vassilios S. Verykios

Educators’ views on telepresence robots in teaching

Dr., Anastasios A Economides, Dr. , Marlene Galea, Thomas Wernbacher

Τελικές εξετάσεις σε ανοικτά εξ αποστάσεως πανεπιστημιακά ιδρύματα: μια βιβλιογραφική επισκόπηση

Vasiliki Ioakeimidou, Ευαγγελία Μανούσου, Ευθύμης Σταμούλης, Κωνσταντίνος Δημόπουλος, Μαρία Ζώτου, Ιωάννα Καμπούρμαλη, Γεωργία Καρούντζου, Κωνσταντίνα Κουτσούμπα, Ουρανία Μπουσίου, Δέσποινα Στύλα, Δόμνα Τσακιρίδου

Comparative analysis of assessment schemes based on students’ performance in a postgraduate program of the Hellenic Open University

ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΜΠΟΥΡΜΑΛΗ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ

Student assessment and its contribution to designing an open school

Νεκταρία (Nektaria) Σακκούλα (Sakkoula), Θεογνωσία Κουνατίδου, Αντώνης Λιοναράκης

Sociology, education and openness: an interpretive approach

Νεκταρία (Nektaria) Σακκούλα (Sakkoula)

Feedback in distance education: the case of assessment activities in postgraduate course materials

Θωμάς Βαγγελής, Βασιλική Ιωακειμίδου, Ιωάννης Νάνος


View All Issues