Vol. 2014 No. 2: 4th Conference Proceedings
Published: 2016-05-06
The publication of the proceedings of the 4th Panhellenic Conference of Educational Sciences has been unfortunately delayed. However, we trust that the quality of the contributions is worthwhile and that they will prove to be useful for all those working of in the field education at all levels. Education and research are prerequisites for the development of our country. Therefore it is necessary to hold scientific conferences organized by local universities in order to present new research data, thereby actively promoting education and culture. The purpose of the 4th Conference was the presentation of research data pertinent to the sciences of education. Moreover, detailed proposals for the future of our country's educational system, as well as research findings on modern pedagogical practices were presented.
On behalf of the Organizing and Scientific Committee of the Conference we express our gratitude to the committees’ members, the guests, the delegates, the members of the Secretariat and the benefactors.
Full Issue
Εισηγήσεις
Δημιουργία Θεατρικής Ομάδας ΑΜΕΑ: Το παράδειγμα του Δήμου Πετρούπολης
Κατίνα-Ευαγγελία Κυριάκου
Συμβουλευτική υποστήριξη παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες και των οικογενειών τους
Ανδρονίκη Γάκη, Φωτεινή Πολυχρόνη, Αλέξανδρος-Σταμάτιος Αντωνίου
Υποστήριξη μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες: Στρατηγικές μάθησης και μελέτης
Κωνσταντίνος Γάκης, Χριστίνα Καμπυλαυκά, Φωτεινή Πολυχρόνη
Η αξιολόγηση της διδασκαλίας μεταγνωστικών στρατηγικών για την παραγωγή γραπτού λόγου σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες και γλωσσικές διαταραχές
Κωνσταντίνος Μαστροθανάσης, Άννα Ζουγανέλη, Σπυριδούλα Κατσιφή-Χαραλαμπίδη
Το διδακτικό παιχνίδι ως μέσον γνωστικής ανάπτυξης παιδιών με ήπιες δυσκολίες μάθησης ηλικίας 4-8 ετών
Ζωή Καραμπατζάκη, Δημήτρης Σαρρής
Επίπεδα επαγγελματικής δέσμευσης και ικανοποίησης σε σχέση με τους μηχανισμούς αντιμετώπισης ψυχοπιεστικών καταστάσεων σε Έλληνες εκπαιδευτικούς γενικής και ειδικής αγωγής
Κρυσταλλία Μουρκογιάννη, Αλέξανδρος-Σταμάτιος Αντωνίου
Σχολικός εκφοβισμός και μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
Μαρία Παγούνη, Αλέξανδρος-Σταμάτιος Αντωνίου
O ρόλος των χαρακτηριστικών της προσωπικότητας (νευρωτισμού, εσωστρέφειας) στο φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού
Σοφία Χατζηγεωργίου, Αλέξανδρος-Σταμάτιος Αντωνίου
Σύνδρομο Asperger και εκπαιδευτική ρομποτική: Παρέμβαση με χρήση μικρών δομημένων προβλημάτων για τη βελτίωση μαθηματικών δεξιοτήτων
Αντωνία Νίκου, Νικόλαος Φαχαντίδης
Εκτίμηση της πρώιμης μαθηματικής ανάπτυξης των μαθητών με σύνδρομο Down
Γαρυφαλιά Χαριτάκη, Γεώργιος Μπαραλής, Σταυρούλα Πολυχρονοπούλου
Σχέση των Διαταραχών του Αυτιστικού Φάσματος και της Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής με/χωρίς Υπερκινητικότητα-Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
Αναστάσιος Διαμαντόπουλος, Βασιλική Ζάχου
Ηλεκτρονικός εκφοβισμός στην παιδική και εφηβική ηλικία: διερευνώντας το φαινόμενο όπως εκδηλώνεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Μαρία Γρηγοράκη, Φρατζέσκα Περάκη, Αγγελική Πολίτη
Σχολικός εκφοβισμός. Οι Κοινωνικές Αναπαραστάσεις των μαθητών του Δημοτικού.
Μαρίνος Παρασκευόπουλος, Αγγελική Μπίλια, Πηνελόπη Παρασκευοπούλου
Μορφές διαδικτυακής παρενόχλησης (διαδικτυακή αποπλάνηση και παιδική πορνογραφία): προτάσεις αντιμετώπισης
Ανδρονίκη Γάκη, Αλέξανδρος-Σταμάτιος Αντωνίου
Αγχώδεις διαταραχές, αυτοκτονικός ιδεασμός και χρήση ουσιών σε παιδιά και εφήβους και η σχέση τους με τα περιστατικά σχολικού εκφοβισμού
Αικατερίνη Πλούμπη, Αλέξανδρος-Σταμάτιος Αντωνίου
Αίσθηση του χιούμορ και χαρισματικά παιδιά: Όταν ο έξυπνος περνιέται για «εξυπνάκιας»
Ευτυχία Μητσοπούλου, Αλέξανδρος-Σταμάτιος Αντωνίου
MePlusMe: Διαδικτυακό σύστημα ψυχολογικής και ακαδημαϊκής υποστήριξης σπουδαστών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Μελέτη Επίδειξης Τελικής Εφαρμογής.
Μαριέττα Παπαδάτου-Παστού, Άννα Τουλουμάκου, Παταπία-Μαρία Τζότζολη
Η Αυτονομία των Ατόμων με Νοητική Υστέρηση: Σύγκριση Μαθητών και Αποφοίτων Ειδικών Εκπαιδευτικών Πλαισίων
Αργυρώ Παπαδημητρίου, Ελευθερία Σάλμοντ
Διαταραχές ύπνου σε παιδιά με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ)
Ανδρέας Γρηγοριάδης, Χριστίνα Συριοπούλου, Γρηγόρης Σίμος
Αξιολόγηση κοινωνικών δεξιοτήτων σε μαθητές με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος
Ελπίς Παπαευσταθίου, Χριστίνα Συριοπούλου-Δελλή
Απόψεις γονέων με παιδιά τυπικής ανάπτυξης για την εκπαιδευτική συμπερίληψη παιδιών με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος
Παναγιώτα Ρούσου, Χριστίνα Συριοπούλου-Δελλή, Ιωάννης Αγαλιώτης