Δημιουργία Θεατρικής Ομάδας ΑΜΕΑ: Το παράδειγμα του Δήμου Πετρούπολης
Περίληψη
Στην εισήγηση γίνεται αναφορά της παιδαγωγικής αξίας της δραματικής τέχνης στην ολοκληρωμένη καλλιέργεια των ατόμων σε όλες τις βαθμίδες και σε όλες τις κατηγορίες της εκπαίδευσης (γενικής και ειδικής εκπαίδευσης). Θα παρουσιαστούν τα στάδια-βήματα που ακολουθήθηκαν στο Τμήμα Ατόμων Με Ειδικές Ανάγκες (ΑΜΕΑ) του Δήμου Πετρούπολης ώστε να δημιουργηθεί μια θεατρική ομάδα από όλα τα μέλη της. Θα γίνει αναφορά στη δημιουργία του θεατρικού έργου που γράφτηκε πάνω στα συγκεκριμένα άτομα ώστε να είναι απόλυτα προσαρμοσμένο στις ικανότητές τους, αλλά και στον τρόπο που εισήχθησαν οι εθελοντές στη διαδικασία της παράστασης. Τέλος θα επισημανθεί η καθοριστική σημασία που έχει η «προσαρμογή» του έργου στο τελικό αποτέλεσμα, γεγονός που επιβεβαιώθηκε από τον μεγάλο αριθμό συμμετοχής ΑΜΕΑ πάνω στη σκηνή κατά την υλοποίηση της παράστασης. Η παράσταση, συνδύασε την τέχνη του θεάτρου, του χορού και της μουσικής με σκοπό να τονίσει την ανάγκη έκφρασης των παιδιών επικεντρώνοντας σε δύο κύρια στοιχεία: (i) Το κοινωνικό μήνυμα της ισότητας και (ii) στην ανάδειξη της εσφαλμένης βεβαιότητας του δεδομένου στη ζωή των ανθρώπων.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Κυριάκου Κ.-Ε. (2016). Δημιουργία Θεατρικής Ομάδας ΑΜΕΑ: Το παράδειγμα του Δήμου Πετρούπολης. Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης, 2014(2), 296–303. https://doi.org/10.12681/edusc.122
- Ενότητα
- Εισηγήσεις