4ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία»
Articles
«Αγώνες για Έναν Ανθρωπινότερο Κόσμο: Από τους Αγωνιστές και τους Μάρτυρες στους Χριστιανούς του Σήμερα»: Εκπαιδευτικό Σενάριο με Αξιοποίηση των ΤΠΕ
Α. Κουκίδου, Β. Μητροπούλου, Κ. Μπίκος
Απόψεις και Πρακτικές Σχετικά με την Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία των Επιμορφωμένων Εκπαιδευτικών Προσχολικής Εκπαίδευσης στο Πρόγραμμα Β΄ Επιπέδου
Β. Κόμης, Χ. Τσουράπη, Κ. Λαβίδας, Χ. Ζαγούρας
Αποσταθεροποίηση Παρανοήσεων των Μαθητών για την Κεντρική Μονάδα Επεξεργασίας
Ι. Ιωάννου, Χ. Αγγελή
Αποτελέσματα από τη Συμμετοχή Φοιτητών σε Ασύγχρονη Συζήτηση Μέσω του eClass
Ι. Βεκύρη, Θ. Νάτσινας, Δ. Δημητριάδου
Αξιοποίηση Λογισμικού Εννοιολογικής Χαρτογράφησης σε Πρόγραμμα Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Ανδρέας Αθανασόπουλος, Δήμητρα Μπία
Δεξιότητες Υποψήφιων Εκπαιδευτικών στη Χρήση ΤΠΕ και Απόψεις για την Ενσωμάτωσή τους στη Διδασκαλία
Ν. Αυγερινού, Μ. Γιακουμή, Α. Κυριακορεΐζη
“Διάλεξε Μόνος σου τη Συνέχεια της Ιστορίας…” Εργαστήριο Διαδραστικών Ιστοριών με το InkleWriter
Ε. Κελεσίδης, Ι. Μανάφη
Διδακτικές πρακτικές ΤΠΕ στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: Η υλοποίηση από τους εκπαιδευτικούς ΠΕ19/20 του νέου ΠΣ, δυνατότητες, περιορισμοί, προοπτικές
Ν. Μπέκος, Π. Δόντσου, Σ. Ιακωβίδου, Π. Δημητριάδου
Διδακτική Παρέμβαση στη Γλώσσα με την Αξιοποίηση του Διαδραστικού Πίνακα σε Μαθήτρια με Ήπια Νοητική Υστέρηση: Μία Μελέτη Περίπτωσης
Ε. Σαμσάρη, Π. Σαμσάρης, Μ. Σιομπότη
Δημιουργώντας με το ScratchJr σε tablet: Συνεργατικές Δραστηριότητες για την Α΄ Δημοτικού
Κ. Τσαράβα, Ε. Μαρκάκη, Σ. Δημητριάδης, Σ. Πατήλα
E-tutoring και Ενα Μικτό Μοντέλο Επιμόρφωσης εν Ενεργεία Εκπαιδευτικών για να αναλάβουν το Ρόλο του E-tutor
Σπ. Δουκάκης, Γ. Βακερλής, Γ. Μιχαλοπούλου
Εμπειρική Μελέτη της Εφαρμογής Gamification στο Μάθημα “Εφαρμογές πληροφορικής”
Θ. Μάστορας, Π. Φώταρης
Εισαγωγή στη Δημιουργία 3Δ Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Παιχνιδιού
Η. Καρασαββίδης, Ε. Γιαμπολδάκη, Ε. Παπαπέσσιου
Εισαγωγή στη Δομή Επιλογής με το Προγραμματιστικό Περιβάλλον SCRATCH
Μ. Κυπριανίδου, Γ. Μαυροχαλυβίδης
Εισαγωγή στην Υπεραγωγιμότητα, Προσομοιώσεις και Διδακτικά Σενάρια για την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Ε. Αλεξανδρόπουλος, Χ. Πολάτογλου
Ένα Μαζικό, Ελεύθερο, Διαδικτυακό Μάθημα - MOOC, για τη Διδασκαλία του Δομημένου Προγραμματισμού στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Φ. Κουτσάκας, Α. Καραματσούκη, Χ. Καραγιαννίδης
Επαγγελματική Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών: Βιωματικό Σεμινάριο Συναισθηματικής Αγωγής σε Εικονικούς Κόσμους
Ι. Γιαννακού, Φ. Παρασκευά, Α. Αλεξίου
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Π04 στην Παιδαγωγική Αξιοποίηση Εικονικών Εργαστηρίων: Η περίπτωση του IrYdium VLab στο Μεικτό Περιβάλλον Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου
Δ. Ψύλλος, Λ. Αντώνογλου, Α. Ταραμόπουλος
Έρευνα για την Οικοδόμηση Γνώσης με Χρήση Σεναρίων Συνεργασίας στο Twitter
Ε. Καπραβέλος, Ν. Μπλετσογιάννη
Ερμηνεύοντας τη Χρήση Ψηφιακών Εργαλείων από Μαθητές στη ‘Χελωνόσφαιρα’
Χ. Κυνηγός, Δ. Διαμαντίδης, Μ. Γριζιώτη
Γνωριμία με τις Ευρωπαϊκές Χώρες στα Αγγλικά Μέσω των Εργαλείων του Web 2.0
Α. Αναστασίου, Π. Γεωργάλας, Δ. Ανδρούτσου, Θ. Τερζίδου
Η Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Έκδοση Ηλεκτρονικής Σχολικής Εφημερίδας - Περιοδικού (e-newspaper)
Α. Δημακοπούλου, Α. Μαυρογιάννη
Η Αξιοποίηση Τρισδιάστατων Αναπαραστάσεων στα Μαθηματικά και στην Πληροφορική: Το Περιβάλλον ‘Χελωνόσφαιρα’
Μ. Γριζιώτη, Μ. Ξένος, Χ. Κυνηγός
Η Ψηφιακή Αφήγηση ως Μέσο Επαγγελματικής Ανάπτυξη των Εκπαιδευτικών. Δίκτυο Σχολείων σε Τέσσερις Εκπαιδευτικές Περιφέρειες
Σ. Κουτσουράκη, Α. Μπερκούτης, Α. Σπαθαράκη, Π. Ξαρλή
Κατάκτηση Ψηφιακού Γραμματισμού στις Α΄ και Β΄ Τάξεις του Δημοτικού Σχολείου
Σ. Μουστάκα, Κ. Μπίκος
Κοινωνικά Ημερολόγια Μάθησης ως Εργαλεία για την Απόκτηση Δεξιοτήτων Χρήσης των ΤΠΕ
A. Γραμματικοπούλου, Γ. Παλαιγεωργίου
Μάθηση Μέσω Ψηφιακών Παιχνιδιών σε Φορητές Συσκευές. Μια Μελέτη Περίπτωσης
Μ. Κανδρούδη, Θ. Μπράτιτσης
Μαθητές δημοτικού μαθαίνουν προγραμματισμό δημιουργώντας παιχνίδια στο Scratch
Π. Τοπάλη, Τ. Α. Μικρόπουλος
Μελέτη της Επίδρασης της Παιχνιδοποίησης στην Εμπλοκή στη Μαθησιακή Διαδικασία
Ε. Κατσιγιαννάκης, Χ. Καραγιαννίδης
Μια Περιγραφή της Μεικτής Μάθησης για την Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών B’ Επιπέδου, Κλάδου Πληροφορικών ΠΕ19/20
Γ. Αλεξούδα, Β. Δαγδιλέλης
Μικτό Μοντέλο στην Επιμόρφωση Υποψήφιων Εκπαιδευτικών και ο Ρόλος των Ψυχολογικών Χαρακτηριστικών: Δυνατότητες και Προκλήσεις
Κ. Παπανικολάου, Κ. Μακρή, Μ. Γρηγοριάδου, Κ. Κουνενού, Π. Ρούσσος, Α. Τσακίρη, Σ. Καρκάνης
Μοντέρνα Σταχτοπούτα: Διδακτική Πρόταση για τη Διδασκαλία Οικονομικών Εννοιών με τη Χρήση Βίντεο
Π. Πριβαρτιτσάνης, Μ. Αλμπάνη, Δ. Σταμανίκη
Οι «Σχεδιαστικές Προκλήσεις» ως Δομικό Στοιχείο της Ασύγχρονης Επικοινωνίας και Συνεργασίας σε μία Κοινότητα Διερεύνησης Υποψηφίων Εκπαιδευτικών
Κ. Παπανικολάου, Α. Μακρή, Μ. Τζελέπη, Κ. Μάλλιαρης
Πιλοτικό Εθνικό eTwinning Έργο Ενάντια στη Σχολική Βία και τον Εκφοβισμό
Μ. Πανουσιάδου, Σ. Θεοδωρίδου, Σ. Κουζούλη, Α. Βασιλειάδου
Πρακτική Εφαρμογή της Εκπαιδευτικής Δράσης Teachers4Europe με την Αξιοποίηση Ψηφιακών Εργαλείων
Α. Χειλάκη, Μ. Καψάλη, Χ. Κολίτσα
Σχεδιασμός Διδακτικού Σεναρίου για την Επεξεργασία Εικόνας στη Β΄ Γυμνασίου
Γ. Παπαδημητρίου, Α. Τρουλάκη, Δ. Καρλή, Ε. Ελ Χόμσι, Τ. Παπαδημητρίου
Σχεδίαση και Ανάπτυξη Βάσης Δεδομένων για τα Αρχεία των Ιστορικών Σχολείων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Καβάλας
Μ. Σαλωνίδης, Σ. Γκούμας, Σ. Συμεωνίδης
Σχεδιασμός Μαθησιακών Δραστηριοτήτων για Έννοιες Χάρτη με ΤΠΕ για Παιδιά Προσχολικής και Πρώτη Σχολικής Ηλικίας
Α. Κωνσταντοπούλου, Γ. Φεσάκης
Socrative: Ένας Εναλλακτικός Διαδικτυακός Τρόπος Αξιολόγησης του Μαθητή
Μ. Παπαχρήστου, Ι. Βορβή, Ε. Κοκκίνου
Συνδυάζοντας το App Inventor με Ένα Σύστημα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής σε Arduino
Δ. Δουκάκης, Ε. Χριστοπούλου
Συνεργατική Δημιουργία Ψηφιακών Comics με Χρήση του Εργαλείου Google Drive
Α. Κατμάδα, Ν. Πολιτόπουλος, Β. Χονδρούλη
Το Μάθημα της Ιστορίας σε Διαθεματική Προσέγγιση με την Μουσική και την Πληροφορική. Η Περίπτωση του Μύθου της Περσεφόνης
Δ. Ακριτίδου, Μ. Γιαννακουδάκη
Το ScratchJr ως Εργαλείο για τη Διδασκαλία Βασικών Προγραμματιστικών Εννοιών στην Προσχολική Εκπαίδευση
Στ. Παπαδάκης, Μ. Καλογιαννάκης, Ν. Ζαράνης
«Βρες τη Λέξη τη Σωστή, Ποίημα Κάνε στη Στιγμή»: Διδακτικό Σενάριο με τη Χρήση των ΤΠΕ
Σ. Απιδοπούλου, Δ. Γιάγκογλου, Ε. Γώτη, Α. Τζήμα
Υπολογιστική Σκέψη και Οπτική Παιδεία. Η Περίπτωση του Λογισμικού Muvizu.
Β. Νεοφώτιστος, Ο. Κνάβας