Πρόταση Χρήσης Ενός Wiki για την Ενδυνάμωση των Μαθητών της Έκτης Τάξης του Δημοτικού με τη Συνεργατική Διαδικασία Παραγωγής Γραπτού Λόγου σε Στάδια με Στόχο την Παραγωγή του Κειμενικού Είδους Μίας Αναφοράς


4ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία»
Δημοσιευμένα: Μαρ 18, 2022
Λέξεις-κλειδιά:
Wiki συνεργατική μάθηση process writing
Μ. Δουλγκέρη
Περίληψη

 

 Τα wikis θεωρούνται ισχυρά εργαλεία συνεργατικής μάθησης που μπορούν να αποδειχθούν ένα πολύτιμο βοήθημα στη διαδικασία παραγωγής γραπτού λόγου σε στάδια (process writing). Η αμφίδρομη ανατροφοδότηση μεταξύ καθηγητή και μαθητών (teacher feedback) και μεταξύ των μαθητών (peer feedback) προάγει την ενεργό συμμετοχή των εμπλεκομένων μαθητών ενισχύοντας την αυτονομία καθώς και την κριτική σκέψη και τη μεταγνώση τους (metacognition).

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Articles

Παρόμοια άρθρα

Μπορείτε επίσης ξεκινήστε μια προηγμένη αναζήτηση ομοιότητας για αυτό το άρθρο.