E-tutoring και Ενα Μικτό Μοντέλο Επιμόρφωσης εν Ενεργεία Εκπαιδευτικών για να αναλάβουν το Ρόλο του E-tutor


4ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία»
Δημοσιευμένα: Μαρ 18, 2022
Λέξεις-κλειδιά:
e-tutoring επιμόρφωση
Σπ. Δουκάκης
Γ. Βακερλής
Γ. Μιχαλοπούλου
Περίληψη

 

 Στο πλαίσιο της ανάπτυξης μιας υπηρεσίας ηλεκτρονικής υποστήριξης της μάθησης σε πραγματικό χρόνο (PIERCE e-tutoring online program) για μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε ένα μικτό μοντέλο επιμόρφωσης εν ενεργεία εκπαιδευτικών, με στόχο να αναπτυχθούν οι τεχνολογικές και παιδαγωγικές γνώσεις τους ώστε να αναλάβουν τον ρόλο του e-tutor. Στην εργασία αρχικά περιγράφονται οι υπηρεσίες e-tutoring και στη συνέχεια περιγράφεται το μικτό μοντέλο επιμόρφωσης εν ενεργεία εκπαιδευτικών. Τέλος, επιχειρείται η συσχέτιση του μοντέλου επιμόρφωσης με την ανάπτυξη της τεχνολογικής παιδαγωγικής γνώσης των εκπαιδευτικών για το νέο ρόλο που καλούνται να αναλάβουν.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Articles