E-tutoring και Ενα Μικτό Μοντέλο Επιμόρφωσης εν Ενεργεία Εκπαιδευτικών για να αναλάβουν το Ρόλο του E-tutor


Σπ. Δουκάκης
Γ. Βακερλής
Γ. Μιχαλοπούλου
Abstract

 

 Στο πλαίσιο της ανάπτυξης μιας υπηρεσίας ηλεκτρονικής υποστήριξης της μάθησης σε πραγματικό χρόνο (PIERCE e-tutoring online program) για μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε ένα μικτό μοντέλο επιμόρφωσης εν ενεργεία εκπαιδευτικών, με στόχο να αναπτυχθούν οι τεχνολογικές και παιδαγωγικές γνώσεις τους ώστε να αναλάβουν τον ρόλο του e-tutor. Στην εργασία αρχικά περιγράφονται οι υπηρεσίες e-tutoring και στη συνέχεια περιγράφεται το μικτό μοντέλο επιμόρφωσης εν ενεργεία εκπαιδευτικών. Τέλος, επιχειρείται η συσχέτιση του μοντέλου επιμόρφωσης με την ανάπτυξη της τεχνολογικής παιδαγωγικής γνώσης των εκπαιδευτικών για το νέο ρόλο που καλούνται να αναλάβουν.

Article Details
  • Section
  • Articles