Αποτελέσματα από τη Συμμετοχή Φοιτητών σε Ασύγχρονη Συζήτηση Μέσω του eClass


4ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία»
Δημοσιευμένα: Μαρ 18, 2022
Λέξεις-κλειδιά:
ηλεκτρονική μάθηση ασύγχρονη συζήτηση τριτοβάθμια εκπαίδευση
Ι. Βεκύρη
Θ. Νάτσινας
Δ. Δημητριάδου
Περίληψη

 

 Φοιτητές συμμετείχαν σε ασύγχρονες συζητήσεις μέσω του συστήματος ηλεκτρονικής μάθησης eClass, για θέματα σχετικά με το περιεχόμενο πανεπιστημιακού μαθήματoς. Η ανάλυση των διαλόγων των φοιτητών έδειξε ότι η ανταπόκρισή τους ήταν ικανοποιητική. Ωστόσο από τα δεδομένα που συγκεντρώσαμε δεν διαπιστώθηκε να υπάρχει σχέση μεταξύ της συμμετοχής στη συζήτηση και της επίδοσης των φοιτητών, γεγονός που μπορεί να οφείλεται σε αδυναμίες του σχεδιασμού της παρέμβασης και της αξιολόγησής της.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Articles