Μικτό Μοντέλο στην Επιμόρφωση Υποψήφιων Εκπαιδευτικών και ο Ρόλος των Ψυχολογικών Χαρακτηριστικών: Δυνατότητες και Προκλήσεις


4ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία»
Δημοσιευμένα: Μαρ 18, 2022
Λέξεις-κλειδιά:
μικτή μάθηση TPACK κοινότητες διερεύνησης ψυχολογικά χαρακτηριστικά
Κ. Παπανικολάου
Κ. Μακρή
Μ. Γρηγοριάδου
Κ. Κουνενού
Π. Ρούσσος
Α. Τσακίρη
Σ. Καρκάνης
Περίληψη

 

 Στο στρογγυλό τραπέζι θα αναπτυχθεί και συζητηθεί ένα μοντέλο μικτής μάθησης που εμπλουτίζει την παραδοσιακή εκπαίδευση με δράσεις από απόσταση στοχεύοντας στην επιμόρφωση υποψήφιων εκπαιδευτικών στην ένταξη των ψηφιακών τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία. Διαστάσεις στις οποίες θα εστιάσουμε αφορούν τις σχεδιαστικές αρχές ως προς το περιεχόμενο και την οργάνωση σεναρίων επιμόρφωσης, καθώς και τα ψυχολογικά χαρακτηριστικά των εκπαιδευόμενων που επηρεάζουν τη συμμετοχή και τη συνεργασία τους σε αυτά.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Articles