Μικτό Μοντέλο στην Επιμόρφωση Υποψήφιων Εκπαιδευτικών και ο Ρόλος των Ψυχολογικών Χαρακτηριστικών: Δυνατότητες και Προκλήσεις

Δημοσιευμένα:
Μαρ 18, 2022
Λέξεις-κλειδιά:
μικτή μάθηση TPACK κοινότητες διερεύνησης ψυχολογικά χαρακτηριστικά
Περίληψη
Στο στρογγυλό τραπέζι θα αναπτυχθεί και συζητηθεί ένα μοντέλο μικτής μάθησης που εμπλουτίζει την παραδοσιακή εκπαίδευση με δράσεις από απόσταση στοχεύοντας στην επιμόρφωση υποψήφιων εκπαιδευτικών στην ένταξη των ψηφιακών τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία. Διαστάσεις στις οποίες θα εστιάσουμε αφορούν τις σχεδιαστικές αρχές ως προς το περιεχόμενο και την οργάνωση σεναρίων επιμόρφωσης, καθώς και τα ψυχολογικά χαρακτηριστικά των εκπαιδευόμενων που επηρεάζουν τη συμμετοχή και τη συνεργασία τους σε αυτά.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Παπανικολάου Κ., Μακρή Κ., Γρηγοριάδου Μ., Κουνενού Κ., Ρούσσος Π., Τσακίρη Α., & Καρκάνης Σ. (2022). Μικτό Μοντέλο στην Επιμόρφωση Υποψήφιων Εκπαιδευτικών και ο Ρόλος των Ψυχολογικών Χαρακτηριστικών: Δυνατότητες και Προκλήσεις. Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, 1, 558–567. https://doi.org/10.12681/cetpe.4292
- Ενότητα
- Articles