Ψηφιακή Αφήγηση: Ένα Πολλά Υποσχόμενο Διδακτικό Εργαλείο για τη Γόνιμη Ενσωμάτωση των Τ.Π.Ε. στη Διδακτική της Λογοτεχνίας

Δημοσιευμένα:
Μαρ 18, 2022
Λέξεις-κλειδιά:
ψηφιακή αφήγηση (digital storytelling) διδακτική της Λογοτεχνίας πολυγραμματισμοί (new literacies)
Περίληψη
Στην παρούσα ανακοίνωση επιχειρείται μια παρουσίαση της ψηφιακής αφήγησης, ως πολύτιμου διδακτικού εργαλείου εν γένει, στο πλαίσιο της συζήτησης για τη γόνιμη ενσωμάτωση των Τ.Π.Ε. στη μαθησιακή διαδικασία, με έμφαση στην καλλιέργεια των πολυγραμματισμών. Παράλληλα, εξετάζεται η αξιοποίηση των ψηφιακών ιστοριών, ειδικότερα, στο πλαίσιο της Διδακτικής της Λογοτεχνίας.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Γκουτσιουκώστα Ζ. (2022). Ψηφιακή Αφήγηση: Ένα Πολλά Υποσχόμενο Διδακτικό Εργαλείο για τη Γόνιμη Ενσωμάτωση των Τ.Π.Ε. στη Διδακτική της Λογοτεχνίας. Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, 1, 692–702. ανακτήθηκε από https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/cetpe/article/view/4232
- Ενότητα
- Articles