Επαγγελματική Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών: Βιωματικό Σεμινάριο Συναισθηματικής Αγωγής σε Εικονικούς Κόσμους

Δημοσιευμένα:
Μαρ 18, 2022
Λέξεις-κλειδιά:
συναισθηματική νοημοσύνη Second Life επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών
Περίληψη
Ο σύγχρονος ρόλος τους εκπαιδευτικού είναι πιο πολύπλευρος και πολυδιάστατος από ποτέ. Κάθε εκπαιδευτικός οφείλει τόσο στους μαθητές του, όσο και στον εαυτό του να επαναπροσδιορίσει το ρολο του και να συνειδητοποιήσει πως αυτός δεν περιορίζεται στην παροχή γνώσεων, ρόλο που δύναται να τον παίζουν πολύ καλύτερα τα σύγχρονα εργαλεία. Είναι σημαντικό να φροντίζει για την ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας των μαθητών τοου, συμπεριλαμβανομένης και της ανάπτυξης της συναισθηματικής νοημοσύνης (ΣΝ) αυτών. Προς την κατεύθυνση αυτή, η παρούσα εργασία αφορά στον σχεδιασμό και την υλοποίηση μιας εικονικής τάξης στο τρισδιάτατο περιβάλλον του Second Life (SL) για την υποστήριξη ενός βιωματικού σεμιναρίου επαγγελματικής ανάπτυξης εκπαιδευτικών, που αφορά στην εξοικείωση εκπαιδευτικών με τις διαστάσεις που συνθέτουν τη ΣΝ. Προς την επίτευξη του σκοπού αυτού, αξιοποιείται το μοντέλο της Αγκυροβολημένης Διδασκαλίας. Κάθε άγκυρα εξυπηρετείται μέσα από το μοντέλο συναισθηματικής αγωγής του Gottman (2011). Οι εκπαιδευτικοί παρακολουθούν ένα πρόγραμμα συναισθηματικής αγαωγής μαθητών και συμμετέχουν ενεργά μέσα από βιωματικές δραστηριότητες.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Γιαννακού Ι., Παρασκευά Φ., & Αλεξίου Α. (2022). Επαγγελματική Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών: Βιωματικό Σεμινάριο Συναισθηματικής Αγωγής σε Εικονικούς Κόσμους. Συνέδρια της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, 1, 275–283. ανακτήθηκε από https://eproceedings.epublishing.ekt.gr/index.php/cetpe/article/view/4231
- Ενότητα
- Articles