Τρέχον τεύχος
12ο Συνέδριο ΕΤΠΕ «Διδακτική της Πληροφορικής»
Πλήρες τεύχος
Articles
"Μυστήριο στο Μουσείο". Ένα Επιτραπέζιο Παιχνίδι για την Καλλιέργεια της Υπολογιστικής Σκέψης στην Προσχολική Εκπαίδευση
Μαρία Κυργιαζόγλου, Θαρρενός Μπράτιτσης, Ηρώ Κολιάκου
Διερεύνηση Νοητικών Αναπαραστάσεων Παιδιών Προσχολικής Ηλικίας για τα Τεχνολογικά Ενισχυμένα Παιχνίδια: Coding Express, Botley και Buddy
Χαρά Γκότση, Ματούλα Σαρρή, Αναστασία Μισιρλή, Βασίλης Κόμης
Νοητικές Αναπαραστάσεις Παιδιών Προσχολικής Ηλικίας για Τεχνολογικά Ενισχυμένα Παιχνίδια: Η Περίπτωση των Ζωόμορφων Ρομπότ Power Puppy, Robodog, Glow and Go Βot και Coding Critters
Ματούλα Σαρρή, Χαρά Γκότση, Αναστασία Μισιρλή, Βασίλης Κόμης
Συστηματική Ανασκόπηση Εκπαιδευτικών Περιβαλλόντων Προγραμματισμού Προσχολικής και Πρώτης Σχολικής Ηλικίας
Σεβαστιάνα Δημητρακοπούλου; Αναστασία Μισιρλή; Βασίλης Κόμης
Ενισχύοντας την Αλγοριθμική Σκέψη από Νεαρή Ηλικία Μέσω Παιγνιώδους Μάθησης και Επαυξημένης Πραγματικότητας
Σωτήριος Γεωργίου, Θαρρενός Μπράτιτσης
Ανάπτυξη της Υπολογιστικής Σκέψης Μέσω Unplugged Coding Δραστηριοτήτων: Απόψεις Εκπαιδευτικών και Παιδαγωγικές Προεκτάσεις
Κυριακή Μαυρατζά, Βασίλειος Νεοφώτιστος
Καλλιεργώντας την Υπολογιστική Σκέψη σε Μαθητές με Οπτική Αναπηρία Μέσω Unplugged Δραστηριοτήτων
Αριάδνη Αβραμίδου, Ιωάννης Καζανίδης
Σχεδιασμός και Υλοποίηση Διαδραστικού Ψηφιακού Εγχειριδίου για τη Διδασκαλία των Μαθηματικών Μέσω του Προγραμματισμού
Μαρία-Αναστασία Μουστάκα, Γεώργιος Φεσάκης
Ενσωμάτωση της Υπολογιστικής Σκέψης σε Μαθήματα Γλώσσας και Τέχνης της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης: Μελέτη περίπτωσης
Σταυρούλα Πραντσούδη, Γεώργιος Φεσάκης, Σταματία Βολίκα
Ανάλυση Επιδόσεων των Μαθητών/τριών στα Θέματα του Πρώτου Ελληνικού Διαγωνισμού "Κάστορας-Bebras"
Σταυρούλα Πραντσούδη, Γεώργιος Φεσάκης
Ανάπτυξη Εργαλείου Αξιολόγησης Υπολογιστικής Σκέψης DACT
Εμμανουήλ Πουλάκης, Παναγιώτης Πολίτης, Πέτρος Ρούσσος
Enhancing Debugging Skills in Robotics Education: Effects of the MuSRA Model
Alexandra Papamargariti, Angeliki Dimitracopoulou
Εκπαιδευτική Ρομποτική σε Μικτό Πλαίσιο: Καλλιεργώντας δεξιότητες Υπολογιστικής Σκέψης με τη Συμμετοχή σε Κοινότητα Διερεύνησης
Ναυσικά Παππά, Κυπαρισσία Παπανικολάου, Γιώργος Φεσάκης, Κλειώ Σγουροπούλου
Teaching Introduction to Programming in the Times of AI: A Case Study of a Course Redesign
Nikolaos Avouris, Kyriakos Sgarbas, George Caridakis, Christos Sintoris
Μη Συνδεδεμένες Δραστηριότητες για τη Διδασκαλία των Δέντρων Απόφασης σε Μαθητές/τριες Γυμνασίου. Μια Μελέτη Περίπτωσης με την Αξιοποίηση της SOLO Taxonomy
Κωνσταντίνος Καραπάνος, Βασίλης Κόμης, Γεώργιος Φεσάκης, Κωνσταντίνος Λαβίδας, Σταυρούλα Πραντσούδη
Εφαρμογή Τεχνητής Νοημοσύνης για την Υποστήριξη Εξατομικευμένης Μάθησης: Αποτελέσματα μιας Διδακτικής Παρέμβασης
Γεώργιος Ερρίκος Χλαπάνης, Σπυρίδων Οδυσσέας Χλαπάνης
Η Πρόθεση των Εκπαιδευτικών για Ενσωμάτωση της Υπολογιστικής Σκέψης στην Εκπαιδευτική Πράξη με Εφαρμογή του Μοντέλου Αποδοχής Τεχνολογίας
Σταυρούλα Πραντσούδη, Γεώργιος Φεσάκης
Αξιολόγηση της Υπολογιστικής Σκέψης Μαθητών/τριών Δημοτικού και Γυμνασίου: Παρουσίαση των Εργαλείων BCTt και DACT
Ιωάννης Βουρλέτσης, Εμμανουήλ Πουλάκης