Written assignments on educational material in DE: Suggestion of an assessment guide and the trainees’ performance correlation to their academic background


Εξώφυλλο πρακτικών συνεδρίου
Published: Mar 19, 2024
ΕΥΓΕΝΙΑ ΠΑΞΙΝΟΥ
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΒΑΒΟΥΡΑΣ
ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΤΣΟΥΜΠΑ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΑΛΛΕΣ
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΒΕΡΥΚΙΟΣ
Abstract

The aim of this study is to investigate the Written Assignments in DE, through the example of the six-month Module ETA52 "Educational Material and Designing of Teaching and Learning", of the Postgraduate Program ETA, at the School of Humanities, at the Hellenic Open University. The research aims to: (a) propose a revised, detailed guide for assessing Written Assignments that aim to develop printed educational material, suitable for the distance education method, based on the West & Lionarakis model and (b) categorize the errors found in these Written Assignments by relating them to the previous learning background of the learners who submitted them. For this specific research, the Written Assignments of 47 students, enrolled in the Module ETA52, were studied. The present assessment guide was enriched with more detailed assessment criteria, while the grouping of errors and their correlation to the students' learning background was done through a Decision Tree. The creation of a detailed evaluation guide is proposed to ensure a greater degree of reliability of the evaluation of Written Assignments, while the modeling of errors through the Decision Tree is a method of early prediction of the trainees’ individual learning weaknesses, before the submission of the semester's Written Assignment.

Article Details
  • Section
  • Articles
Author Biography
ΕΥΓΕΝΙΑ ΠΑΞΙΝΟΥ, Hellenic Open University

H Δρ. Ευγενία Παξινού είναι Συνεργαζόμενο Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΣΕΠ) και Μεταδιδακτορική Ερευνήτρια στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Διδάσκει ως ΣΕΠ στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Εκπαίδευση και Τεχνολογίες σε Συστήματα εξ Αποστάσεως Διδασκαλίας και Μάθησης-Επιστήμες της Αγωγής (ΕΤΑ)». Έλαβε το πτυχίο της το 1993 από το Τμήμα Χημείας του Πανεπιστημίου Πατρών, το MSc το 2002 από τη Φαρμακευτική Σχολή του Πανεπιστημίου Πατρών, ενώ το 2020 απέκτησε το διδακτορικό της στον Εκπαιδευτικό Σχεδιασμό και στην Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού λογισμικού, από το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Έχει εμπειρία στον σχεδιασμό εμπειρικών μελετών με στόχο την αξιολόγηση της επίδοσης των εκπαιδευομένων και την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού υλικού μέσω στατιστικών μοντέλων. Είναι μέλος της ομάδας Onlabs (onlabs.eap.gr) ως εκπαιδευτική σχεδιάστρια λογισμικού. Έχει εμπειρία στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, στον σχεδιασμό εκπαιδευτικού υλικού (έντυπο υλικό, MOOCS, εκπαιδευτικά βίντεο, podcasts κλπ.) και στις εξ αποστάσεως δομές αφού εκτός από την εκπόνηση της διδακτορικής της διατριβής στο ΕΑΠ, έχει παρακολουθήσει επιτυχώς τη ΘΕ «Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση-ΕΚΠ65» και έχει συμμετάσχει σε ερευνητικά ευρωπαϊκά έργα, με παραδοτέα τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη εξ αποστάσεως εκπαιδευτικού υλικού. Έχει αποκτήσει μεγάλη εργαστηριακή εμπειρία στη Βιοχημεία (κάτι που την καθιστά ειδικό στον σχεδιασμό προσομοιώσεων εργαστηριακών πειραμάτων και εκπαιδευτικού λογισμικού, μέσω Εικονικής Πραγματικότητας) διατελώντας Εργαστηριακός Συνεργάτης στο Εργαστήριο Ανοσογενετικής του Νοσοκομείου Παίδων της Φιλαδέλφειας των Η.Π.Α. και στο Εργαστήριο Μοριακής Βιολογίας του Πανεπιστημίου UPENN των Η.Π.Α. Έχει πενταετή εκπαιδευτική εμπειρία στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ως εκπαιδευτικός. Είναι συν-συγγραφέας 40 επιστημονικών εργασιών σε επιστημονικά περιοδικά, πρακτικά επιστημονικών συνεδρίων και σε επιστημονικά βιβλία. Έχει περίπου 900 αναφορές στο Google Scholar Citations και έχει δημοσιεύσει ως κύριος συγγραφέας σε διακεκριμένα επιστημονικά περιοδικά, όπως τα PNAS (impact factor: 9.412), the Journal of Neuroscience (impact factor: 5.673), Journal of Biological Chemistry (impact factor: 4.237), κλπ. Επιβλέπει, ως Α΄ Επιβλέπουσα,  Διδακτορικές Εργασίες στη θεματική ενότητα του ΕΤΑ « Εκπαιδευτικό Υλικό και Σχεδιασμός Διδασκαλίας και Μάθησης». Στα τρέχοντα ερευνητικά της ενδιαφέροντα περιλαμβάνεται η διδακτική στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, ο σχεδιασμός εκπαιδευτικού υλικού, η χρήση της εικονικής πραγματικότητας στην εκπαίδευση και η αξιολόγηση των εκπαιδευομένων μέσω πιθανοθεωρητικών μοντέλων. Κατέχει πτυχίο της Αγγλικής (C2), της Γαλλικής (C1) και γνωρίζει την Ιταλική γλώσσα.