Γραπτές εργασίες δημιουργίας εκπαιδευτικού υλικού εξΑΕ: Πρόταση οδηγού αξιολόγησης και συσχέτιση επίδοσης εκπαιδευομένων με το ακαδημαϊκό τους υπόβαθρο
Περίληψη
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη των Γραπτών Εργασιών, στο πλαίσιο της εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης, μέσα από το παράδειγμα της εξαμηνιαίας Θεματικής Ενότητας ΕΤΑ52 «Εκπαιδευτικό Υλικό και σχεδιασμός Διδασκαλίας και Μάθησης», του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών ΕΤΑ, της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών, του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου. Ειδικότερα, η εργασία στοχεύει στο: (α) να προτείνει έναν αναθεωρημένο, λεπτομερή οδηγό αξιολόγησης των Γραπτών Εργασιών που έχουν ως ζητούμενο την ανάπτυξη έντυπου εκπαιδευτικού υλικού, κατάλληλου για τη μέθοδο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, βάσει του μοντέλου West & Lionarakis και (β) να κατηγοριοποιήσει τις αστοχίες που εντοπίζονται στις Γραπτές αυτές Εργασίες συνδέοντάς τις με το ακαδημαϊκό υπόβαθρο των εκπαιδευομένων που τις εκπόνησαν. Για τη συγκεκριμένη έρευνα χρησιμοποιήθηκαν οι Γραπτές Εργασίες 47 φοιτητών, εγγεγραμμένων στη Θεματική Ενότητα ΕΤΑ52. Ο παρών οδηγός αξιολόγησης εμπλουτίστηκε με πιο λεπτομερή κριτήρια αξιολόγησης, ενώ η ομαδοποίηση των αστοχιών και η σύνδεσή τους με το ακαδημαϊκό υπόβαθρο των φοιτητών, έγινε μέσω Δένδρου Απόφασης. Η δημιουργία ενός αναλυτικότερου οδηγού αξιολόγησης προτείνεται ώστε να εξασφαλιστεί ένας μεγαλύτερος βαθμός αξιοπιστίας στην αξιολόγηση των Γραπτών Εργασιών, ενώ η μοντελοποίηση των αστοχιών μέσω του Δένδρου Απόφασης αποτελεί μία μέθοδο έγκαιρης πρόβλεψης των εξατομικευμένων μαθησιακών αδυναμιών των εκπαιδευομένων, πριν την εκπόνηση της Γραπτής Εργασίας εξαμήνου.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Άρθρα

Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή 4.0.
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στα πρακτικά του συνεδρίου για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους. Άρθρα που δημοσιεύονται στα πρακτικά διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).