Οι κοινότητες Πρακτικής ως Υποστηρικτικό Εργαλείο στη βασική εκπαίδευση των εκπαιδευτικών
Περίληψη
Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση της χρήσης των Κοινοτήτων πρακτικής στην Επαγγελματική Εξέλιξη των εκπαιδευτικών, η οποία να ορίζει τα βασικά στοιχεία ανάπτυξης μιας Διαδικτυακής Κοινότητας Πρακτικής έτσι ώστε να συμβάλλει υποστηρικτικά στη Βασική Εκπαίδευση και στην Επαγγελματική Ανάπτυξη των εκπαιδευτικώ στην Ελλάδα. Δίνεται μια βασική αποσαφήνιση όρων και εννοιών, παρουσιάζονται τα βασικά χαρακτηριστικά επιτυχίας Διαδικτυακών Κοινοτήτων πρακτικής του εξωτερικού και εν συνεχεία παρουσιάζεται η έρευνα, η οποία εστιάζεται στην παρουσίαση ενός θεωρητικού μοντέλου σε εν ενεργεία εκπαιδευτικούς και στην καταγραφή των απόψεων και προθέσεών τους ως προς την πρακτική χρήση του. Η εργασία ολοκληρώνεται με αξιολόγηση των ευρημάτων τα οποία αποτυπώνοουν με σαφήνεια την τρέχουσα πραγματικότητα και αναδεικνύουν τη δυναμική και την χρησιμότητα που τείνουν ν ααποκτήσουν οι Διαδικτυακές Κοινότητες σε μορφές άτυπης μάθησης και επιμόρφωσης εκπαιδευτικών σε περιβάλλον τεχνολογιών του Κοινωνικού Λογισμικού.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Άρθρα
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στα πρακτικά του συνεδρίου για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους. Άρθρα που δημοσιεύονται στα πρακτικά διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).