Απόψεις φοιτητών και εκπαιδευτικών για την ηλεκτρονική μάθηση και τα Webinars

Δημοσιευμένα:
Ιουν 9, 2016
Λέξεις-κλειδιά:
ηλεκτρονική μάθηση μάθηση από απόσταση μεικτή μάθηση webinars
Περίληψη
Η ηλεκτρονική μάθηση (e-learning) χρησιμοποιείται ολοένα και περισσότερο στον τομέα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Η έρευνα αυτή έχει σκοπό να μελετήσει τις απόψεις των εν ενεργεία νηπιαγωγών και των φοιτητών ανώτατης εκπαίδευσης σε κλινικά επαγγέλματα, σχετικά με την ηλεκτρονική μάθηση και την παρακολούθηση συνεδρίων/σεμιναρίων από απόσταση μέσω του διαδικτύου (webinars). Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας και τις απόψεις των φοιτητών φαίνεται ότι η ηλεκτρονική μάθηση και τα webinars ως επιπρόσθετου διδακτικού εργαλείου είναι σημαντικές και μπορούν να αποτελέσουν ένα χρήσιμο εργαλείο στην εκπαίδευση. Οι φοιτητές δείχνουν να κατανοούν τις δυνατότητες της ηλεκτρονικής μάθησης και των webinars και τη συνεισφορά τους τόσο στην ολοκλήρωση των σπουδών τους αλλά και στην μελλοντική επαγγελματική τους εξέλιξη και τη δια βίου μάθηση.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Άρθρα
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στα πρακτικά του συνεδρίου για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους. Άρθρα που δημοσιεύονται στα πρακτικά διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).