Αποτίμηση και Αξιολόγηση δέκα ετών εφαρμογής εκπαιδευτικών προγραμμάτων για φοιτητές της ΑεξΑΕ βασισμένων σε «μελέτη πεδίου

Δημοσιευμένα:
Ιουν 9, 2016
Λέξεις-κλειδιά:
μελέτη πεδίου αξιολόγηση ΑεξΑΕ Ιστορία-Πολιτισμός
Περίληψη
Τα τελευταία δέκα χρόνια η γράφουσα, ΣΕΠ του Ελληνικού Πολιτισμού από το 2002 στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ) και κατά το 2011-2012 στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου (ΑΠΚΥ), εκπονεί με τους φοιτητές της εκπαιδευτικά προγράμματα που στηρίζονται στη «μελέτη πεδίου». Οι λόγοι που οδήγησαν στην υιοθέτηση αυτής της πρακτικής, ο τρόπος σχεδιασμού και υλοποίησης των προγραμμάτων, αλλά και τα αποτελέσματα της αξιολόγησης συνιστούν το θέμα της παρούσας εισήγησης.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Άρθρα
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στα πρακτικά του συνεδρίου για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους. Άρθρα που δημοσιεύονται στα πρακτικά διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).