Απόψεις φοιτητών και εκπαιδευτικών για την ηλεκτρονική μάθηση και τα Webinars


Δημοσιευμένα: Ιουν 9, 2016
Λέξεις-κλειδιά:
ηλεκτρονική μάθηση μάθηση από απόσταση μεικτή μάθηση webinars
Ευγενία Τόκη
Αθανάσιος Σύψας
Αποστολία Παγγέ
Τζένη Παγγέ
Περίληψη
Η ηλεκτρονική μάθηση (e-learning) χρησιμοποιείται ολοένα και περισσότερο στον τομέα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Η έρευνα αυτή έχει σκοπό να μελετήσει τις απόψεις των εν ενεργεία νηπιαγωγών και των φοιτητών ανώτατης εκπαίδευσης σε κλινικά επαγγέλματα, σχετικά με την ηλεκτρονική μάθηση και την παρακολούθηση συνεδρίων/σεμιναρίων από απόσταση μέσω του διαδικτύου (webinars). Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας και τις απόψεις των φοιτητών φαίνεται ότι η ηλεκτρονική μάθηση και τα webinars ως επιπρόσθετου διδακτικού εργαλείου είναι σημαντικές και μπορούν να αποτελέσουν ένα χρήσιμο εργαλείο στην εκπαίδευση. Οι φοιτητές δείχνουν να κατανοούν τις δυνατότητες της ηλεκτρονικής μάθησης και των webinars και τη συνεισφορά τους τόσο στην ολοκλήρωση των σπουδών τους αλλά και στην μελλοντική επαγγελματική τους εξέλιξη και τη δια βίου μάθηση.
Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Άρθρα