Oral Presentation (Master students)
9 Items
All Items
Ανάπτυξη και αξιολόγηση διδακτικού υλικού με επίκεντρο το «infographic», για τη STEM εκπαίδευση στην κλιματική αλλαγή
Έλλη Σαμπροβαλάκη, Δημήτριος Σταύρου
Αξιολόγηση διερευνητικών δραστηριοτήτων οι οποίες απαρτίζουν ψηφιακά μαθησιακά σενάρια
Δέσποινα Βαλσαμούλη, Ιωάννης Λεύκος
Απόψεις Εκπαιδευτικών ΠΕ04 για τη Φύση της Επιστήμης
Γλυκερία Σκεύα, Άννα Κλώθου, Αναστάσιος Ζουπίδης
ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΕΩΝ STEM ΠΕΔΙΩΝ ΣΕ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΝΑΝΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΑΠΟ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ
Χαρίκλεια Μπιτσάκη, Δημήτρης Σταύρου
Η Διερεύνηση ως Μέθοδος Διδασκαλίας για το μάθημα της Φυσικής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Μία επισκόπηση της βιβλιογραφίας
Στυλιανή Κουμή, Αναστάσιος Ζουπίδης
Ιστορικά επιστημονικά όργανα στη μη-τυπική Εκπαίδευση: Οι απόψεις και ο ρόλος των εκπαιδευτικών
Μαρία Παναγοπούλου, Κωνσταντίνα Στεφανίδου
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΙΑΣ ΔΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΑΓΩΓΗ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΜΟΝΟΠΑΤΙΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
Ελένη - Μαρία Βαλκάνου, Ιωάννης Σταράκης, Αναστάσιος Ζουπίδης
ΤΟ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ: ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΠΟ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΚΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ
Φωτεινή Μαρή, Κωνσταντίνα Στεφανίδου