Οι διαδικασίες εκπόνησης και επίβλεψης Διπλωματικών Εργασιών ως πρακτικές διαμεσολάβησης. Η περίπτωση του Προγράμματος Ειδίκευσης Καθηγητών Γαλλικής Γλώσσας του ΕΑΠ


Δημοσιευμένα: Ιουν 9, 2016
Λέξεις-κλειδιά:
επίβλεψη εκπόνηση διπλωματική εργασία διαμεσολάβηση διαλεκτική και αναστοχαστική καθοδήγηση
Μαρίνα Βήχου
Σοφία Τσιώλη
Ηλίας-Βασίλειος Παπαϊωάννου
Περίληψη
Στα πλαίσια του Προγράμματος Ειδίκευσης Καθηγητών Γαλλικής Γλώσσας του ΕΑΠ, έχει εκπονηθεί ένας μεγάλος αριθμός διπλωματικών εργασιών, για την επίβλεψη των οποίων κινητοποιήθηκε ένας αντίστοιχος αριθμός μελών ΣΕΠ. Η ετερογένεια των ποιοτικών χαρακτηριστικών των ΔΕ φαίνεται ότι συνδέεται τόσο με τις στρατηγικές εκπόνησης των φοιτητών όσο και με τις τακτικές καθοδήγησης των επιβλεπόντων. Στόχος της ανακοίνωσης είναι η διερεύνηση των πρακτικών επίβλεψης και εκπόνησης κατά τη διαδικασία συγγραφής μιας ΔΕ, μέσα από το πρίσμα της συνεργατικής επίβλεψης. Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε με τη χρήση ερωτηματολογίων και ημιδομημένων συνεντεύξεων έχει ως σκοπό την καταγραφή της εμπειρίας των αποφοίτων, φοιτητών και επιβλεπόντων, εστιάζοντας στα σημεία εκείνα της επίβλεψης και της εκπόνησης που παρουσιάζουν τις εντονότερες αποκλίσεις από τη διαμεσολαβητική και εξελικτική καθοδήγηση (Feuerstein, Vygotsky, Bruner).
Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Άρθρα