H Ψηφιακή Ικανότητα των Εκπαιδευτικών στις Τ.Π.Ε κατά τη διάρκεια της Πανδημίας Covid-19 και ο Ρόλος των Επιμορφώσεων
Abstract
Η εκπαίδευση και η εκπαιδευτική κοινότητα στην Ελλάδα, αλλά και παγκοσμίως, βρέθηκε αντιμέτωπη με μια επείγουσα κατάσταση, προσπαθώντας να ανταποκριθεί με τον καλύτερο τρόπο απέναντι στις συνθήκες της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Οι ΤΠΕ προφανώς έπαιξαν τον σημαντικότερο ρόλο και τόσο η ετοιμότητα των δομών, όσο και των εκπαιδευτικών βρέθηκε στο επίκεντρο. Στην εργασία αυτή εξετάζεται η ψηφιακή ικανότητα των εκπαιδευτικών να αξιοποιήσουν τις ΤΠΕ, αν αυτή άλλαξε μετά από την πανδημία, αλλά και ο ρόλος των επιμορφώσεων που έχον λάβει οι εκπαιδευτικοί προς την κατεύθυνση αυτή. Η έρευνα διεξάχθηκε μέσω ερωτηματολογίου και τα δεδομένα αντανακλούν τις δηλώσεις των ιδίων των συμμετεχόντων εκπαιδευτικών, αναφορικά με τα πιο πάνω ερωτήματα. Η έρευνα ανέδειξε διάφορους συσχετισμούς, όπως μεταξύ της αυξανόμενης χρήσης των ΤΠΕ και της θετικότερης άποψης για την αναγκαιότητα της χρήσης τους. Οι συσχετισμοί αυτοί καταλήγουν σε προτάσεις για την εκπαιδευτική πολιτική.
Article Details
- Section
- Articles
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Authors retain copyright under a Creative Commons Attribution Non-Commercial License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in the proceedings.