Authentic Activities and Empathetic Collaboration in Distance Education
Abstract
Αναμφισβήτητα, η εξ αποστάσεως Πανεπιστημιακή Εκπαίδευση έχει εδραιωθεί εντυπωσιακά τις τελευταίες δεκαετίες, μετατρέποντας τις παραδοσιακές τάξεις σε εικονικές κοινότητες μάθησης, γεφυρώνοντας τα κενά που δημιουργούνται από τα γεωγραφικά όρια. Η επιτυχής ενσωμάτωση και διασύνδεση των “αυθεντικών δραστηριοτήτων” με την “ενσυναίσθητη συνεργασία στην εξΑΕ”, στο πλαίσιο της Χειραφετικής Μάθησης, μπορεί να συμβάλει στη μετατροπή της διδακτικής πράξης σε ένα κοινωνικό περιβάλλον μάθησης, το οποίο θα ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της σύγχρονης κοινωνίας. Στο παρόν άρθρο αναλύονται οι δύο αυτές έννοιες, οι οποίες σε συνδυασμό με την παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ καλλιεργούν σε διδασκόμενους και διδάσκοντες, δεξιότητες του 21ου αιώνα, απαραίτητες και για τους δυο να ζήσουν και να ευημερεύσουν στην πολύπλοκη εποχή μας. Ως μελέτη περίπτωσης, παρουσιάζεται η διδακτική και μαθησιακή εμπειρίας της Μεταπτυχιακής Θεματικής Ενότητας ΕΠΑ524 «Ψηφιακές Τεχνολογίες για την Εκπαίδευση» του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου, το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023.
Λέξεις - Κλειδιά: Τεχνολογίες Πληροφοριών και Επικοινωνιών στην εξΑΕ, Αυθεντικές Δραστηριότητες, Ενσυναίσθητη συνεργασία, Χειραφετική Μάθηση.
Article Details
- Section
- Articles
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Authors retain copyright under a Creative Commons Attribution Non-Commercial License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in the proceedings.