«ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ…ΜΑΖΙ». Αξιοποιώντας την εξ αποστάσεως εκπαίδευση στην πρωτοσχολική ηλικία


Κικιλία Τσουκαλά
Μαρίνα Ζαχαρία
Abstract

Η πολυμορφική εξ αποστάσεως εκπαίδευση βρίσκει πρόσφορο έδαφος εφαρμογής και στα πλαίσια συνεργατικών έργων. Παράδειγμα και προτεινόμενη καλή πρακτική αποτελεί ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη και υλοποίηση του έργου «ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ…ΜΑΖΙ». Πρόκειται για ένα έργο εξ αποστάσεως εκπαίδευσης το οποίο σχεδιάστηκε κατά τη διάρκεια της πρώτης αναστολής λειτουργίας των σχολείων, από εν ενεργεία εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και συμμετείχαν 225 σχολεία από όλη την Ελλάδα. Τα αποτελέσματα του έργου μέσω της αξιολόγησης από εκπαιδευτικούς, μαθητές/τριες, γονείς και αρμόδιους φορείς κατέδειξαν την απήχηση που είχε από όλα τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Article Details
  • Section
  • Editorial
References
Ζαχαρία, Μ., Ιωαννίδου, Μ., Τσιρώνη, Α. Τσουκαλά, Κ., Κατσάλη, Ε., Μαυροπούλου, Γ., Γούλα, Μ. (2018). «Ένας Δράκος με Γυαλιά, ψάχνει Καθαρά Νερά»: Ένα Περιβαλλοντικό eTwinning έργο. ΠΡΑΚΤΙΚΑ 5ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνίας Συνεργατικά Σχολικά Προγράμματα Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση 23, 24, 25 Νοεμβρίου 2018, Ιωάννινα Νοεµβρίου 23 #etwinconfgr ISBN: 978-618-81706-7-4
Ιωακειμίδου, Σ. (2020). Εξ αποστάσεως σχολική εκπαίδευση: παραδείγματα και πρακτικές στο Δημοτικό Σχολείο. Ηλεκτρονικά Πρακτικά της Επιστημονικής Τηλε-Διημερίδας “Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και Σχολική Πραγματικότητα” (25-26/4/2020) https://pdeamth.gr/pekes/images/2020/pekesexae2020_praktika_synedriou.pdf
Ιωαννίδου, Μ. (2018). Δικτύωση εκπαιδευτικών σχολικών μονάδων προσχολικής αγωγής: πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Διπλωματική εργασία. http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22222
Λιοναράκης, Α. (2020). Editorial. Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία, 15(2), 4-6. doi:https://doi.org/10.12681/jode.22078
Hogenbirk, P., Galvin, C., Gilleran, A., Hunya, M., Selinger, M., Zeidler, B. (2006). Pedagogical Advisory Group. Reflections on eTwinning. Collaboration and eTwinning. Enrichment and added value of eTwinning projects. Brussels: eTwinning Central Support Service