Ο ρόλος των γονέων στην προσχολική εξ αποστάσεως εκπαίδευση κατά την περίοδο της πανδημίας Covid19


Γεωργία Τζήλου
Σοφία Παπαδημητρίου
Abstract

Στην παρούσα μελέτη διερευνήθηκαν οι απόψεις 79 γονέων και κηδεμόνων σχετικά με  την εξΑΕ με σκοπό να προσδιοριστεί ο ρόλος τους στη διδακτική διαδικασία κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19. Η έρευνα είναι ποσοτική και οι εκπαιδευτικοί κλήθηκαν να απαντήσουν σε ένα ερωτηματολόγιο με ανοιχτού και κλειστού τύπου ερωτήσεις που στόχο έχουν να αναδείξουν το ρόλο των γονέων στη διαμορφούμενη νέα πραγματικότητα, η οποία καθιστά αναγκαία και υποχρεωτική την εξΑΕ και να προσδιοριστούν οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν. Από τις αναλύσεις φαίνεται πως ο ρόλος των γονέων χρειάζεται να είναι υποστηρικτικός και ενθαρρυντικός και ότι τα εμπόδια που προκύπτουν, οφείλονται σε προβλήματα τεχνικής φύσεως, στο ωράριο λειτουργίας της σχολικής μονάδας, στο μεγάλο αριθμό μαθητών στην ψηφιακή τάξη και στην αυθαίρετη παρέμβαση των γονέων. Δίνεται παράλληλα έμφαση στο πόσο σημαντικό είναι ο εκπαιδευτικός να έχει καλή γνώση των νέων ψηφιακών τεχνολογιών. 

Article Details
  • Section
  • Articles