Βασικοί άξονες αξιολόγησης των διδασκόντων στην εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και σημαντικότητά τους για την μάθηση και την ικανοποίηση των φοιτητών. Μελέτη περίπτωσης σε μεταπτυχιακούς φοιτητές του Ελληνικού Ανοικτού πανεπιστημίου
Abstract
Οι βασικοί άξονες αξιολόγησης των Καθηγητών – Συμβούλων στην εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση είναι οι σχέσεις τους με τους φοιτητές, η γνώση του αντικειμένου και η φιλοσοφία τους, η συναισθηματική υποστήριξη και ενίσχυση των φοιτητών, η παιδαγωγική υποστήριξη των φοιτητών, η προετοιμασία του μαθήματος και η αξιολόγηση των φοιτητών από τον Κ.Σ. (Αναστασιάδης & Καρβούνης, 2010). Η αξιολόγηση των Κ.Σ στην εξΑΕ αποτελεί παράγοντα της βελτίωσης της εκπαιδευτικής διαδικασίας και βασική πηγή άντλησης πληροφοριών είναι οι φοιτητές/τριες. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι μια προκαταρκτική διερεύνηση του τρόπου που μπορεί να αξιοποιηθεί η αξιολόγηση των Κ.Σ. για την βελτίωση της ικανοποίησης των φοιτητών μέσω μιας μελέτης περίπτωσης στο ΕΑΠ. Επιλέχθηκε η ποιοτική προσέγγιση και καταγράφηκαν οι απόψεις έξι μεταπτυχιακών φοιτητών του προγράμματος «Επιστήμες της Αγωγής» στο ΕΑΠ. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της παρούσας προκαταρκτικής έρευνας οι βασικοί άξονες της αξιολόγησης των Κ.Σ. του ΕΑΠ συμβάλλουν τόσο στη διαμόρφωση της μάθησης των φοιτητών στο ΕΑΠ όσο και στη βελτίωση της ικανοποίησής τους.
Article Details
- Issue
- Vol. 10 No. 3A (2019)
- Section
- Articles