Η εξ αποστάσεως διδασκαλία του ελληνο-ρωμαϊκού θεάτρου και η αξιοποίηση της πλατφόρμας eClass: Μια σχέση «αγάπης και μίσους»;


Δημοσιευμένα: Ιουν 9, 2016
Ιωάννα Ν. Παπαδοπούλου
Περίληψη

Σκοπός του κειμένου είναι να συνεισφέρει, με την παρουσίαση παραδειγμάτων, στον διάλογο για την αξιοποίηση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και του eClass σε συνεργία με τη συμβατή διδασκαλία. Ειδικά το ελληνορρωμαϊκό θέατρο ως αντικείμενο διδασκαλίας «διπλής μορφής» (στο αμφιθέατρο και με μέσα τηλεκπαίδευσης) παρέχει, λόγω των ιδιαίτερων γνωρισμάτων του, πρόσφορες συνιστώσες για ένα τέτοιο εγχείρημα, αλλά, προς το παρόν, η εφαρμογή της πλατφόρμας eClass δεν επιτυγχάνεται απρόσκοπτα, ούτε αν χρησιμοποιηθεί ως επικουρική της συμβατικής διδασκαλίας ούτε αν λειτουργήσει εν είδει «μαθήματος μετά το μάθημα». Ζητήματα προς επίλυσιν είναι οι περιορισμοί που θέτει η πλατφόρμα στους χρήστες (διδάσκοντες και φοιτητές) και η έλλειψη κατάλληλου υλικού· το ερώτημα είναι κατά πόσο η χρήση των εργαλείων εξ αποστάσεως διδασκαλίας δύναται να καταστεί καθόλα λυσιτελής στη διδασκαλία του κλασικού θεάτρου.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Τμήμα Β