Αξιολόγηση της διαφοροποίησης των επιδόσεων του μαθητή κατά τη γλωσσική διδασκαλία.

Περίληψη
Στην παρούσα εργασία αναλύονται εκπαιδευτικά δεδομένα προκειμένου να αξιολογηθούν νέες διδακτικές προσεγγίσεις στο μάθημα της Γλώσσας. Συγκεκριμένα, με τη δημιουργία πειραματικών τάξεων και τάξεων ελέγχου, ερευνώνται οι προϋποθέσεις, οι τρόποι και τα μέσα της συστηματικής λεξιλογικής διδασκαλίας καθώς και οι συνέπειες που έχει αυτή στη γλωσσική ανάπτυξη των παιδιών. Σχεδιάστηκε και πραγματοποιήθηκε, κατά τη διάρκεια δύο σχολικών ετών, ερευνητικός πειραματισμός για τη διδασκαλία του λεξιλογίου σε μαθητές των Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων, αφού δημιουργήθηκαν πειραματικές τάξεις και τάξεις ελέγχου σε δημοτικά σχολεία της ευρύτερης περιφέρειας της Ανατολικής Αττικής. Από τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν και μελετήθηκαν με στατιστική επεξεργασία, προέκυψαν χρήσιμα συμπεράσματα για τις προϋποθέσεις και τα μέσα της συστηματικής λεξιλογικής διδασκαλίας καθώς και για τις συνέπειες που έχει αυτή στη γλωσσική ανάπτυξη των παιδιών.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Τεύχος
- Τόμ. 10 Αρ. 3A (2019)
- Ενότητα
- Άρθρα