Διερεύνηση της μαθησιακής εμπειρίας των φοιτητών: μελέτη περίπτωσης στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο


Δημοσιευμένα: Nov 1, 2015
Λέξεις-κλειδιά:
ερωτηματολόγιο ανατροφοδότησης μαθησιακή εμπειρία φοιτητών εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Βασιλική (Σύλβη) Ιωακειμίδου
Αντώνης Λιοναράκης
Περίληψη
Κάθε εμπλεκόμενος στην εκπαιδευτική διαδικασία προσεγγίζει τα θέματα ποιότητας από διαφορετική οπτική γωνία. Γίνεται έτσι επιτακτική η ανάγκη διαμόρφωσης μιας συναντίληψης για το τι σημαίνει ποιότητα στην εκπαίδευση και πώς μπορεί αυτή διαρκώς να βελτιώνεται. Η εμπλοκή των φοιτητών σε μηχανισμούς διασφάλισης της ποιότητας σε ένα πανεπιστημιακό ίδρυμα και πιο συγκεκριμένα η ανάδειξη της μαθησιακής εμπειρίας των φοιτητών σε ένα εξ αποστάσεως πανεπιστήμιο ως βασικό παράγοντα σε ένα πλαίσιο διαρκούς βελτίωσης της ποιότητας στη διδασκαλία και μάθηση γίνεται αντικείμενο διερεύνησης στο άρθρο αυτό. Ένα ερωτηματολόγιο ανατροφοδότησης χρησιμοποιείται για τη συλλογή δεδομένων στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο ως μια μελέτη περίπτωσης και παρουσιάζονται τα πρώτα ενδεικτικά αποτελέσματα.
Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Άρθρα
Βιογραφικά Συγγραφέων
Βασιλική (Σύλβη) Ιωακειμίδου, Υποψ. Διδάκτορας Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών ΕΑΠ
Υποψ. Διδάκτορας Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών
Αντώνης Λιοναράκης, Καθηγητής Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών ΕΑΠ
Καθηγητής Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών