Διερεύνηση της μαθησιακής εμπειρίας των φοιτητών: μελέτη περίπτωσης στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Δημοσιευμένα:
Nov 1, 2015
Λέξεις-κλειδιά:
ερωτηματολόγιο ανατροφοδότησης μαθησιακή εμπειρία φοιτητών εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Περίληψη
Κάθε εμπλεκόμενος στην εκπαιδευτική διαδικασία προσεγγίζει τα θέματα ποιότητας από διαφορετική οπτική γωνία. Γίνεται έτσι επιτακτική η ανάγκη διαμόρφωσης μιας συναντίληψης για το τι σημαίνει ποιότητα στην εκπαίδευση και πώς μπορεί αυτή διαρκώς να βελτιώνεται. Η εμπλοκή των φοιτητών σε μηχανισμούς διασφάλισης της ποιότητας σε ένα πανεπιστημιακό ίδρυμα και πιο συγκεκριμένα η ανάδειξη της μαθησιακής εμπειρίας των φοιτητών σε ένα εξ αποστάσεως πανεπιστήμιο ως βασικό παράγοντα σε ένα πλαίσιο διαρκούς βελτίωσης της ποιότητας στη διδασκαλία και μάθηση γίνεται αντικείμενο διερεύνησης στο άρθρο αυτό. Ένα ερωτηματολόγιο ανατροφοδότησης χρησιμοποιείται για τη συλλογή δεδομένων στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο ως μια μελέτη περίπτωσης και παρουσιάζονται τα πρώτα ενδεικτικά αποτελέσματα.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Άρθρα
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στα πρακτικά του συνεδρίου για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους. Άρθρα που δημοσιεύονται στα πρακτικά διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).