Το Προφίλ του Εκπαιδευτή Ηλεκτρονικής Μάθησης και ο Ρόλος του στη Μαθησιακή Διαδικασία
Περίληψη
Αντικείμενο της έρευνας ήταν η διερεύνηση του προφίλ του εκπαιδευτή ηλεκτρονικής μάθησης σε προγράμματα εκπαίδευσης ενηλίκων και η συμβολή του στη μαθησιακή διαδικασία. Οι στόχοι ήταν να αποτυπωθεί το προφίλ του εκπαιδευτή ηλεκτρονικής μάθησης στην Ελλάδα, η συμβολή του στην επιτυχή υλοποίηση των προγραμμάτων, η καταγραφή των επιμορφωτικών του αναγκών καθώς και οι δυσκολίες που αντιμετωπίζει στην υλοποίηση των προγραμμάτων ηλεκτρονικής μάθησης.
Προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι της έρευνας, πραγματοποιήθηκαν συνεντεύξεις με εκπαιδευτές ηλεκτρονικής μάθησης. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι εκπαιδευτές ηλεκτρονικής μάθησης έχουν ρόλους και αναπτύσσουν δεξιότητες, κάποιες από τις οποίες προσιδιάζουν σε αυτές των συμβατικών εκπαιδευτών. Το τεχνολογικό περιβάλλον όμως στο οποίο δραστηριοποιούνται, τους υποχρεώνει να διαφοροποιήσουν τους παραδοσιακούς ρόλους που γνωρίζουν και να καλλιεργήσουν νέες δεξιότητες για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της ηλεκτρονικής μάθησηςΛεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Άρθρα
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στα πρακτικά του συνεδρίου για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους. Άρθρα που δημοσιεύονται στα πρακτικά διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).