Η επαγγελματική ανάπτυξη των σύγχρονων εκπαιδευτικών: Μοντέλο εφαρμογής της εξ αποστάσεως επιμόρφωσης στη διαπολιτισμική εκπαίδευση
Views: 2198
Downloads: 2862
Περίληψη
Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε θέματα που άπτονται τόσο του διδακτικού αντικειμένου όσο και της μεθόδευσης της διδασκαλίας φαίνεται να συνδέεται άρρηκτα με την επαγγελματική τους ανάπτυξη. Ο σύγχρονος έλληνας εκπαιδευτικός οφείλει να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις που δημιουργεί η πολυπολιτισμική σύνθεση της τάξης μέσα από την υιοθέτηση των αρχών της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης. Πολύτιμο εργαλείο για την επιμόρφωσή του μπορούν να προσφέρουν οι ΤΠΕ με τις εφαρμογές της ηλεκτρονικής εξ αποστάσεως επιμόρφωσης. Στην παρούσα δημοσίευση θα παρουσιαστούν τα αποτελέσματα από τις αξιολογήσεις που προσκόμισαν 1068 εκπαιδευτικοί από όλη την επικράτεια, όλων των ειδικοτήτων και των εκπαιδευτικών βαθμίδων, που συμμετείχαν σε συγκεκριμένο μοντέλο εξ αποστάσεως επιμόρφωσης, εστιασμένο σε ζητήματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης. Τα υποκείμενα της έρευνας αξιολόγησαν πολύ θετικά τη λειτουργικότητα και την αποτελεσματικότητα του μοντέλου μικτής ηλεκτρονικής μάθησης (blended e-learning) που εφαρμόστηκε. Συζητείται επιπλέον πιθανή εξάρτηση των αντιδράσεων από συγκεκριμένα χαρακτηριστικά του επαγγελματικού προφίλ των εκπαιδευτικών που συμμετείχαν.
Λέξεις κλειδιά
επαγγελματική ανάπτυξη; ενδοϋπηρεσιακή επιμόρφωση εκπαιδευτικών; εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Πλήρες Κείμενο:
PDFDOI: http://dx.doi.org/10.12681/icodl.735
Εισερχόμενη Αναφορά
- Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.

Η χρήση του περιεχομένου καθορίζεται από την άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.