Η χρήση της πλατφόρμας Moodle ως εργαλείο για την εξ αποστάσεως επιμόρφωση καθηγητών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Κρήτης
Δημοσιευμένα:
Ιουν 9, 2016
Λέξεις-κλειδιά:
Moodle εκπαιδευτικό υλικό εξατομικευμένη μάθηση αλληλεπίδραση
Περίληψη
Στόχος της εργασίας ήταν να διερευνηθεί κατά πόσο με τη χρήση της πλατφόρμας Moodle σε ένα πρόγραμμα εξ αποστάσεως επιμόρφωσης καθηγητών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Κρήτης, υποστηρίχθηκε η εξατομικευμένη μάθηση, ενισχύθηκε η αλληλεπίδραση με το περιεχόμενο και τους συμμετέχοντες καθώς και η επικοινωνία των συμμετεχόντων μεταξύ τους. Για το σκοπό της έρευνας αυτής πραγματοποιήθηκαν τρεις συνεντεύξεις, μία με το συντονιστή και δυο με τους εκπαιδευτές του προγράμματος. Τα αποτελέσματα της ποιοτικής έρευνας έδειξαν ότι η χρήση της πλατφόρμας δίνει την ευκαιρία στους εκπαιδευόμενους για εξατομικευμένη μάθηση καθώς και για μελέτη σε δικό τους ρυθμό και χρόνο, εξυπηρετώντας την εκπαίδευση από απόσταση, αλλά και την εκπαίδευση ενηλίκων. Επιπλέον, διαπιστώθηκε σημαντική αλληλεπίδραση των συμμετεχόντων μέσω της πλατφόρμας Moodle με ικανοποιητικά μαθησιακά αποτελέσματα. Σημαντικό επίσης είναι το εύρημα της έρευνας ότι για να επιτυγχάνεται η μάθηση, δεν αρκεί η απλή χρήση της πλατφόρμας, αλλά η χρήση της ως παιδαγωγικό εργαλείο που ενισχύει τη συνεργατικότητα και την επικοινωνία.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Ενότητα
- Άρθρα
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στα πρακτικά του συνεδρίου για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους. Άρθρα που δημοσιεύονται στα πρακτικά διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).