Ο Ψηφιακός Φάκελος Μαθητή (Ψ.Φ.Μ.) ως εργαλείο εφαρμογής συμπληρωματικής εξ αποστάσεως σχολικής εκπαίδευσης


Δημοσιευμένα: Ιουν 9, 2016
Λέξεις-κλειδιά:
ψηφιακός φάκελος μαθητή σχολική εξ αποστάσεως εκπαίδευση συμπληρωματική εξ αποστάσεως σχολική εκπαίδευση
Γεώργιος-Αριστείδης Παπαθανασίου
Ευαγγελία Μανούσου
Περίληψη

Μέσα από την ολοένα και πιο πιεστική ανάγκη διεθνώς για την βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης και την βελτίωση των επιπέδων μάθησης, η ανάπτυξη και η αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών δίνει την δυνατότητα της δημιουργίας και εφαρμογής εργαλείων υποστήριξης και ενίσχυσης της διαδικασίας μάθησης και στην σχολική εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Ένα πρωτοποριακά εφαρμοζόμενο εργαλείο στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση της χώρας μας στην εφαρμογή του θεσμού του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Σ.Ε.Π.) είναι ο ψηφιακός φάκελος μαθητή (Ψ.Φ.Μ.).

Η παρούσα μελέτη στοχεύει στην διερεύνηση της μεθοδολογίας δημιουργίας του ψηφιακού φακέλου μαθητή, στην αξιοποίησή του στο πλαίσιο της  σχολικής  συμπληρωματική εξ αποστάσεως εκπαίδευσης  στο γνωστικό αντικείμενο του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Η διερεύνηση πραγματοποιείται μέσα από εκτεταμένη βιβλιογραφική επισκόπηση σε Ελληνική και ξένη βιβλιογραφία σχετικά με το θεωρητικό πλαίσιο και τις εφαρμογές της, τον φάκελο εργασιών μαθητή, τον ψηφιακό φάκελο μαθητή, την ανάπτυξη μεθοδολογίας εφαρμογής του.

 

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Άρθρα