H αξιοποίηση εργαλείων του web 2.0 για την εφαρμογή συμπληρωματικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Μελέτη περίπτωσης: Ο σχεδιασμός και η οργάνωση του μαθήματος της Βιολογίας Γ’ Γυμνασίου, των προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσ


Δημοσιευμένα: Ιουν 9, 2016
Λέξεις-κλειδιά:
Συμπληρωματική εξ αποστάσεως εκπαίδευση web 2.0 δευτεροβάθμια εκπαίδευση περιβαλλοντική εκπαίδευση βιολογία
Βασίλης Ψαλλιδάς
Ευαγγελία Μανούσου
Περίληψη

Η συμπληρωματική εξ αποστάσεως εκπαίδευση δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να καλύψουν μαθησιακές ανάγκες τις οποίες δεν καλύπτει το συμβατικό εκπαιδευτικό σύστημα. Στη εποχή των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) η δυνατότητα αυτή παρέχεται με εργαλεία τα οποία είναι διαθέσιμα στο διαδίκτυο και μπορούν με μεγάλη ευκολία να αξιοποιηθούν στην εκπαιδευτική διαδικασία. Στην παρούσα εισήγηση παρουσιάζονται αφενός οι λόγοι για τους οποίους είναι  σημαντική η εφαρμογή συμπληρωματικής εξ αποστάσεως εκπαίδευση αφετέρου  μια μελέτη περίπτωσης συμπληρωματικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης που πραγματοποιήθηκε στο 2ο Γυμνάσιο Βούλας στα γνωστικά αντικείμενα της Βιολογίας και της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης(ΠΕ), παρουσιάζεται μια συγκεκριμένη μεθοδολογία εφαρμογής της,  με τη βοήθεια εργαλείων του web 2.0

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Άρθρα