| More

H αξιοποίηση εργαλείων του web 2.0 για την εφαρμογή συμπληρωματικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Μελέτη περίπτωσης: Ο σχεδιασμός και η οργάνωση του μαθήματος της Βιολογίας Γ’ Γυμνασίου, των προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσ

Views: 570 Downloads: 342
Βασίλης Ψαλλιδάς, Ευαγγελία Μανούσου

Περίληψη


Η συμπληρωματική εξ αποστάσεως εκπαίδευση δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να καλύψουν μαθησιακές ανάγκες τις οποίες δεν καλύπτει το συμβατικό εκπαιδευτικό σύστημα. Στη εποχή των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) η δυνατότητα αυτή παρέχεται με εργαλεία τα οποία είναι διαθέσιμα στο διαδίκτυο και μπορούν με μεγάλη ευκολία να αξιοποιηθούν στην εκπαιδευτική διαδικασία. Στην παρούσα εισήγηση παρουσιάζονται αφενός οι λόγοι για τους οποίους είναι  σημαντική η εφαρμογή συμπληρωματικής εξ αποστάσεως εκπαίδευση αφετέρου  μια μελέτη περίπτωσης συμπληρωματικής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης που πραγματοποιήθηκε στο 2ο Γυμνάσιο Βούλας στα γνωστικά αντικείμενα της Βιολογίας και της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης(ΠΕ), παρουσιάζεται μια συγκεκριμένη μεθοδολογία εφαρμογής της,  με τη βοήθεια εργαλείων του web 2.0


Λέξεις κλειδιά


Συμπληρωματική εξ αποστάσεως εκπαίδευση; web 2.0; δευτεροβάθμια εκπαίδευση; περιβαλλοντική εκπαίδευση; βιολογία

Πλήρες Κείμενο:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.12681/icodl.703

Εισερχόμενη Αναφορά

  • Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.


Creative Commons License
Η χρήση του περιεχομένου καθορίζεται από την άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.